/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
genbrugskapsel
Fra : lham
Vist : 806 gange
100 point
Dato : 09-06-09 06:41

Har et par gennemsigtige "genbrugskapsler" i "blød" plast som er beregnet til alm øl/sodavandsflasker.
Har spurgt efter dem i alle sansynlige forretningstyper.
skal bruge flere -hvor får jeg fat i dem ?
PS de 2 jeg har er nok 10 år gamle, men jeg kan ikke huske hvor jeg fik fat i dem.De trykkes bare ned over flaskehalsen med en finger.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-06-09 08:54

http://www.nord-plast.dk/kapsler.html

Prøv at snakke med dem....

Kommentar
Fra : lham

Dato : 09-06-09 11:45

refi
Jeg fik ikke præsisseret at det ikke er 1000 stk jeg skal bruge men ca 20 så det ellers fine link til nordplast går desværre ikke -jeg skal bruge en detailbutik og ikke engros.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-06-09 12:10

Det er gået op for mig....

Men de kan sikkert fortælle dig HVOR de sælger til og dermed en forhandler.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-06-09 12:40

Kan også være de kan henvise dig her

http://www.grathwol.dk/

ude til venstre, plastflasker og dåser, så fremkommer der en side med både flasker og kapsler

deres tlf. nr.står i bunden af siden

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-06-09 00:22

De er gledet ud af detailsalg efterhånden som skruelåg har overtaget, og det har vel heller aldrig været nogen stor artikel.

Ellers må Du gå over til korkpropper, eller finde nogle patentflasker.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 10-06-09 07:11

refie
nord-plast kan desværre ikke hjælpe
luffeA
"gledet ud af detailsalg " er det noget du gætter på eller er det viden jeg kan få adgang til-skruelåg/nye patentflasker hjælper ikke da øllet/sodavanden så skal dekanteres hvorved CO2-en jo går af varen !!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-06-09 10:17

Det er sjældent at jeg støder på de kapsler, og jeg kan selvfølgelig heller ikke lige huske hvor, men prøv

http://www.tiger.dk/om/

http://www.grenes.dk/

Kvickly??

Håber heldet er med dig

Annuller spørgsmålet
Fra : lham

Dato : 30-07-09 07:37

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål