/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
T200 ice blue byttes med Nokia (ikke 321~
Fra : Uffe29
Vist : 472 gange
9 point
Dato : 09-04-03 09:39

Min telefon er 1 måned gammel, og uden nogen skrammer
http://www.mobillig.net/phones/Ericsson/T200_single.gif
Sonyericsson T200 har hvad mange efterspørger i en telefon. Den er let at bruge, og har masser af muligheder indenfor beskeder, underholdning og sjov. Telefonen har tripleband, hvilket gør det muligt at bruge den på fem kontineter.

T200 kan bruges sammen med det digitale kamera CommuniCam MCA-10, og dermed kan man sende billeder som email til venner og familie. Man kan også lægge et billede ind i sin adressebog under hvert navn, så kommer billedet frem på skærmen, når personen ringer op.

* T200 indeholder fem spil: Ballpop, Q, Path, Pulldown and Tennis.
* Der er et hul i telefonen, hvori man kan sætte en mascot, en strop eller nøglering.
* Farven er isblå.
* Kalenderen holder styr på møder, fødselsdage og andet, som du bare ikke må glemme.
* Der er helt op til 13 timers taletid og 220 timers standbytid
* Alarm med snooze funktion
* Regnemaskine
* Kalender
* Ur
* Spil
* Tastaturlås
* Mobil-chat
* Telefonbog med billeder
* Profiler
* SMS skabeloner
* Hurtig opkald
* Status oversigt
* Stopur
* Vibrator
* Stemme i fuld frekvens (FR), halv frekvens (HR) og fremhævet fuld
* frekvens (EFR)
* Opkaldsspærring
* Omstilling
* Parkér samtale
* Omstilling
* Calling Line Identification
* CSD, Circuit Switched Data (a.k.a GSM Data)
* EMS (Enhanced Messaging Services)
* Faste opkaldsnumre
* Udveksling af ringesignaler
* SIM Application Toolkit
* SMS
* SMS Cell Broadcast
* Lange SMS beskeder
* To linier
* WAP 1.2.1

Byttes med en velholdt Nokia med vibrator, men bare ikke en 3210 eller ældre model

Min telefon er låst gennem Telia (sverige) så der skal påregnes omkostninger til at få den låst op medmindre man kan selv !!!!

Yderligere oplysninger om min telefon her: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?page=gis&Redir=template%3DPS1%26B%3Die %26CID%3D105%26PID%3D9975%26LM%3DPSM_V%26start%3D10

mail: eric@pedersen.mail.dk

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-05-03 20:19

Er der ikke en der vil smide en kommentar så jeg kan få lukket denne tråd

Accepteret svar
Fra : annougen2000

Modtaget 9 point
Dato : 23-05-03 11:55

Okay Hr Erik Pedersen

Jeg er klar til at bytte, du får en Nokia Guld/udstyrs model 3310 som er unlocket og opgraderet til en model 3315.

Jeg er klar til et byt, hvor vi bytter lige over. telefonen virker fint .

Chronograph.dk
Istedgade 43
1650 Kbh. V
info@chronograph.dk

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 23-05-03 13:02

æv....jeg har lige byttet med en ældre 3210.....derfor ville jeg have spørgsmålet lukket æv bæv
Tak for svaret annougen2000.