/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Sony minivideo - billeder????
Fra : ingelein
Vist : 356 gange
50 point
Dato : 03-06-09 20:36

Hej
Mit barnebarn ringer for at spørge mig om jeg ved, hvordan han kan se de videoer han har optaget. Han kan se de faste still billeder som er overført til PC'en, men videoerne viser ingen billeder - kun lyden kan høres.

Nogen der har en anelse om, hvad der er galt?

mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 03-06-09 21:47

Ja,
Heldigvis har vi selv fundet ud af det nu - drengen havde ikke installeret den fulde CD, som fulgte med Sony Handycam DCFR - SX30.
Hilsen Ingelein

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 50 point
Dato : 04-06-09 07:05

5 stjerner til ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 04-06-09 09:51

Tak for svaret severino.

Hej Severino - ja da, også til dig. Jeg ventede bare på en eller anden kommentar, så jeg ikke helt spildte mine 50 points.

Drengen havde jo forklaret, at han havde gjort, hvad der blev bedt om på CD'en, - registrering osv. Jeg bor langt væk fra ham, så over tlf. kan det jo være svært at se, hvad et barn foretager sig - og har at gøre med, når der nu slet ikke er nogen han kan spørge.

Mange hilsner Ingelein