/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
kolonihave står under vand???
Fra : return
Vist : 1451 gange
50 point
Dato : 02-06-09 21:40

hej er der mon nogen der kender kolonihave foreningen Ålykke i ålborg

for så vil jeg da lige spørge om de somme tider står under vand for det har jeg hørt de somme tider gør

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 02-06-09 21:40

Det gør de - men kun når der har regnet.

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 50 point
Dato : 03-06-09 03:52

Hvor har de ellers fået navnet fra ?

Tjaeh, det bliver vel mere reglen end undtagelsen. I takt med at nedbørsmængden stiger og flere voldsomme regnskyl forekommer er der allerede nu påroblemer med bortledning.

Er haveforeningen så lavtliggende, uden dræning og ligger et sted uden nyere vandafledning bliver det en sump.
Hvis der ikke kommer flere oplysninger så besøg stedet med et par flasker humle og spørg en af de lokale.............husk at tage vaders med.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 07:40

Ålykke - Åkander.

Har de åkander i haven må der være noget om snakken.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 03-06-09 10:38

LUFFEA han er klog ingen fejl på det.

men prøv og få nogle af de andre med på Melodin af DIRC PASSER

MED hvad skal jeg stoppe det kære LISBET svar efter nøje overvejelse af DAIMI med STÅ kære
jukum med stå kære jukum med strå.

mvh vic2000 "" lillekjeld""

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 03-06-09 11:34

Tak for svaret LuffeA.