/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Punkteret
Fra : Flash77
Vist : 466 gange
100 point
Dato : 01-06-09 22:13

Min Maxi er punkteret - er der nogen der har prøvet det før, og hvad gør man?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-06-09 22:15

Citat
og hvad gør man?

Lapper den

Undskyld kunne ikke dy mig

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 01-06-09 22:16

ok - men hvad skal man bruge til at lappe den med?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-06-09 22:17

Lappegrej. Det kan du da købe hos en cykelforhandler

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-06-09 22:43

hej cykelhandler har ikke åben før i morgen

hvis du står og skal på arbejde i morgen har i en Døgn Service Tank i nærheden

de har også lappe grej, hvis ja op med apostlernes heste hen og hendt dig et par lapper
hjem i køkkenet op på køkken bord nul kommer 10 så er den lappet og køre fint igen

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 01-06-09 23:00

jeg har kun en DVD med Jydekompagniet 3 - det er det absolut eneste jeg har at gøre med til denne opgave. Hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-06-09 23:04

Du er da nødt til at vente til de åbner i morgen.
Sådan er det bare.
Smadder uheldigt men sådan er det altid

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 01-06-09 23:19

Det går bare slet ikke! Kan jeg ikke bøje den DVD rundt om eller noget? Hvordan får jeg luft i igen bagefter?

Accepteret svar
Fra : vvdriver

Modtaget 100 point
Dato : 02-06-09 09:22

Du piller slangen af forhjulet,monterer det på baghjulet. Tager den bagerste slange, monterer den i fordækket.Se,nu er der luft i bagdækket,knallerten blev lidt lavere i forenden. Nu virker det som du kører ned ad bakke hele tiden. Jeg vil tro din knallert nu også kører ca.134 km. i timen.
God fornøjelse. Husk du behøver ikke hjelm, for du har slået hovedet tilstrækkeligt.
vvdriver

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 03-06-09 23:12

Tak for svaret vvdriver.

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 04-06-09 10:16

Selv tak Flask 77.
Næste gang den pumter,så sprøjt noget pandekagedej ind gennem ventilen. Når det stivner kan den ikke pumter mere. Til vinter når der kommer islag kan du slå såm ind i dækkenee, så har du pikdæk på knallerten. Men sømmene har det med at falde af,og ramme føreren i nakken,så derfor når du kører med pikdæk,så husk styrthjælmen.
vvdriver