/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Polytoner til min mobil
Fra : buko
Vist : 476 gange
100 point
Dato : 08-04-03 19:43

hej. Jeg har en Nokia 3650.og kunne godt tinke mig nogle nye polytoner hvor finder jeg nogle af de nyst og det skal være de nyste toner. tak

Kommentar
Fra : Kaku

Dato : 08-04-03 19:53

Du kan gå ind på www.Mobital.dk og www.Mobilside.dk der har de nogle mobilside.dk er nok bedst.. (Jeg mener man skal gå ind under sms i toppen på mobilside så står der poly ringetoner)

Kommentar
Fra : Kaku

Dato : 08-04-03 19:54

Du kan gå ind på www.Mobital.dk og www.Mobilside.dk der har de nogle mobilside.dk er nok bedst.. (Jeg mener man skal gå ind under sms i toppen på mobilside så står der poly ringetoner)

Kommentar
Fra : Kaku

Dato : 08-04-03 19:54

Du kan gå ind på www.Mobital.dk og www.Mobilside.dk der har de nogle mobilside.dk er nok bedst.. (Jeg mener man skal gå ind under sms i toppen på mobilside så står der poly ringetoner)

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 09-04-03 02:20

Min ynglings webside er helt klart http://www.matrixm.com/
de har både ringetoner (både normale, polyfoniske og hvad man kalder dead ringers (tale) ), billeder og spil.
Flere af tingene kan du få gratis, du browser på nettet, lægger hvad du vil have ind på din egen weblocker som du derefter henter tingene ned fra over wap.
bemærk at de ting der koster penge er ret billige, meget billigere end i DK og de har en fed ordning hvor du vælger hvor mange penge du sætter ind på din konto hos dem (helt ned til 1 dollars) så du ikke skal have visa'et op af lommen hver gang. de har et stort udvalg og jeg kan klart anbefale dem...

Kommentar
Fra : hr_kegle

Dato : 09-04-03 13:21

Du kan prøve på www.polyfoniske-ringetoner.dk der kan du da få nogle gode nogle men de koster bare lidt, men det må man vel tage med!!!

Kommentar
Fra : colombo

Dato : 15-04-03 15:45
Kommentar
Fra : malherbe

Dato : 15-04-03 16:06

De nyeste og de fleste har vi over hos www.12send.dk se for dig selv. Husk at 3650 er lidt tricky med download af ringetoner. Når du bliver spurt om at gemme ringetonen skal du trykke "nej" og give den et andet navn eller kommer den ud med en fejl. Bare en lille heads op. Har selv en 3650

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 19-04-03 20:52

Søg dog på google. Free polyphonic ringtones eller lignende. Der er tusindvis af wapsider hvor du kun betaler for de par sekunder det tager at hente dem.

Kommentar
Fra : Daschmuck

Dato : 21-04-03 14:05

ja prøv og kigge rundt på nettet!!!
der er altså mange steder men ikke gratis

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 21-04-03 14:11

Jo der er også mange gratis steder. Det eneste det koster at hente det ned er waptiden eller GPRS. STOR besparelse i forhold til de rip-off sider herhjemme.

Kommentar
Fra : nicolaib

Dato : 28-10-03 15:48

jeg søger til nokia 3510i