/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
bankkonto og paypal......???
Fra : Clausvell
Vist : 2059 gange
95 point
Dato : 28-05-09 09:48

Hej folkens

Jeg har et problem, jeg skal tilføje min bankkonto til min paypal...

og jeg ved ikke hvad det er for et nr. det vil have når den beder om en bankkode...
mit reg. nr. ?

og til sidst fatter jeg heller ikke hvad jeg skal skrive i kontonummer feltet
fordi den skriver noget med tidligere repræsentation og kontonummer....
med en bindestreg og alt muligt gylle....

skal jeg bare skrive mit kontonummer som jeg plejer at se det....?

Deres hjælp og support er lige til at lukke op og skide I

derfor håber jeg at kunne få lidt hjælp fra jer der ved meget bedre end dem....

Mvh

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 28-05-09 10:38

skriv din bank konto som du plejer
fx. Danske bank har konto nr. 9070 - 2030405050 (reg. nr.) + (konto nr.)

derudover skal de bruge dit visa kort nr.
+ din email

vær sikker på du er inde på deres hjemmeside (låst hængelås på)

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 28-05-09 10:40

ellers prøv at vise et screen print af din PC skærm (fra paypal siden)

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 28-05-09 10:45

Hej Es hs

jeg har lige forinden jeg postede dette spørgsmål

skrevet reg nr og kontonummeret som du siger og tilføjet min bankkonto og håber nu på at transaktionen ikke ryger tilbage igen....

men det med visa kortnr og email, er jeg ikke blevet spurgt om af dem...

men da jeg i sin tid oprettet min bruger tilmeldte jeg det i en af mine email adresser...

og ikke andet....?

mvh

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 28-05-09 10:46

ps jeg er bekendt med hængelåsen. og tjekker altid det når jeg er der inde....

mvh

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 28-05-09 10:52

Hej igen

jeg kan ikke indsætte et billede her...men her er teksten fra hvor problemet består:

Tilføj en bankkonto i Danmark Sikker transaktion

--------------------------------------------------------------------------------

Dine bankkontooplysninger beskyttes af PayPal. Vi vil aldrig afsløre dine finansielle oplysninger, og PayPal informerer dig via e-mail, når du har aktiveret en transaktion med denne bankkonto.

Din bankkonto i Danmark må kun indeholde danske kroner. Få mere at vide

Indtast dit navn præcist, som det er vist på din bankkontoopgørelse. Hvis navnene ikke er helt identiske, mislykkes overførslen, og der debiteres et returgebyr. Få mere at vide

Land:Danmark USA
Fornavn:
Efternavn:hansen
LandDanmark
Banknavn:
Kontotype:Kontotype: Giro
Ikke giro
Bankkode: (Mellem 1 og 4 cifre)

--------------------------------------------------------------------------------

Sådan kan du aflæse dine bankkontonumre.

Traditionel repræsentation Kun kontonummer

Kontonummer: (Mellem 3 og 10 cifre)
Angiv kontonummer igen:

mvh claus

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 95 point
Dato : 28-05-09 12:44

Citat
Kontonummer: (Mellem 3 og 10 cifre)
Angiv kontonummer igen:

jeg ved at flere har haft priblemer fordi nogle danske banker har et kontonr.
der er mindre / kortere end 10 ciffer

hvis det er kortere end 10 ciffer,.. skal der skrives / udfylles,.. nuller (0) foran
fx. : 0000123456

reg.nr. er / skal være 4 ciffer fx. 1234 - 0123 -- 0012 osv.

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 28-05-09 13:34

Hej

tak for din hjælp........

mit kontonr. består af 10 cifre...

så jeg går stærkt ud fra at det går godt denne gang....

tak igen mvh

Godkendelse af svar
Fra : Clausvell

Dato : 31-05-09 22:54

Tak for svaret EA_HS.

jeg kom sgu til at glemme at vende tilbage til dig og give dig dine point....

men jeg huskede det .............

mange tak for hjælpen