/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Mirakelmaskiner fra TV Shop
Fra : sheneeka
Vist : 640 gange
50 point
Dato : 08-04-03 12:23

Er der nogen, som har afprøvet f.eks. et "ryste-fedt-væk" mavebælte, som der bliver reklameret for i TV-Shop? Prisen ligger på ca. 500 kr. Virker det? I reklamen ses nogle amerikanske damer, som er blevet 28 cm mindre omkring taljen i løbet af få måneder. Jeg synes det lyder for godt til at være sandt !!!

Accepteret svar
Fra : beiv

Modtaget 60 point
Dato : 08-04-03 12:41

Hej Sheneeka
Jeg må bedrøve dig med at de virker ikke de maskiner, hvis det var så vel, havde vi nok ikke så mange overvægtige (har en kollega, der hoppede med på ideen, fordi hun synes det lød nemt og bekvemt, men hun tabte sig ikke et gram. Hendes maveskin blev ikke engang strammet op.) Så derfor det er penge ud af vinduet, så hop ikke på den også.

Med venlig hilsen
beiv

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 08-04-03 13:05

hej sheneeka
jeg må give beiv ret i at det ikke virker. Jeg hoppede selv på den og det var penge lige ud af vinduet. Metoden er i sig selv god nok men der skal profesionnelle til at få det til at virke efter hensigten. jeg tror desuden heller ikke på at der er nok strøm i maskinen til at få et resultat.

lad vær med at spilde dine penge, brug dem på noget andet i stedet

Kommentar
Fra : sheneeka

Dato : 08-04-03 15:52

Mange tak til beiv og kummel
Det var rart at vide, at de mavebælter ikke virker. Jeg må hellere gå via den hårde vej, som sædvanligt og fortsætte med sit-ups, selvom jeg godt kunne tænke mig at finde en genvej.

Godkendelse af svar
Fra : sheneeka

Dato : 08-04-03 15:53

Tak for svaret beiv. Det var pænt af dig.