/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Findes der ikke en danseskole?
Fra : ponda
Vist : 2809 gange
180 point
Dato : 26-05-09 21:08

Hej.

Min datter vil rigtig gerne gå til hip hop eller disko, men vi kan ikke finde en danseskole i Kalundborg, det kan da ikke være rigtigt at vi skal helt til Holbæk.
Kender i en danseskole i Kalundborg???
Hun vil ikke gå til alm. dans eller folkedans osv...

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 26-05-09 21:15
Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 26-05-09 21:30

Ja:
Endda meget tæt på:

første etape: Isenkræmmeren i Kalundborg, Køb af to Tøjkurve (ingen problem)
anden etape: Hjem i stuen med dem, ( ingen problem)
trede etape: Op i den ene kurven med vedkommende, (ingen problem)
fjere etape: Hop så over i den anden kurv ( ingen problem )
femte og sidste etape: for nu kan du selv fort sætte med at Hip - Hoppe,

husk at tænd for klaveret.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-05-09 21:59

Her er en oversigt over hallerne i Kalundborg og omegn, du kunne ringe til dem og høre om der er dansehold. Det er højst sansynligt der er når der ikke er en danseskole i Kalundborg.
http://www.kalundborg.dk/Til_borgeren/Kultur_og_fritid/Idræt,_motion_og_haller/Idrætshaller.aspx

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 27-05-09 00:43

HelleBirgitte den side havde jeg også set på, men min datter er kun 8 år, så en ungdomsskole er nok i overkanten også selvom de har en gruppe for mindre børn

vic2000 men det er nok ikke lige det vi søger...

granner01 ja det kunne jeg prøve, men jeg tror ikke at de har det...

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 27-05-09 06:50

nå kun 8 år, ja så må hun vist vente lidt med ungdomsskolen.

Men jeg har fundet nogle danseskoler her, men ved ikke om de underviser i hip hop

KDJ-Dans
Kordilgade 6
4400 Kalundborg
Tlf: 5075 1010 Fax: 5858 5677

Svane Dans I/S. Tlf. 59 51 64 84. Kordilgade 17, 4400 Kalundborg.

Svanedans
Svanevej 6
4400 Kalundborg

6024 0684?

Håber der er noget for din datter

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 28-05-09 08:58

Citat
vic2000 men det er nok ikke lige det vi søger...

Det er jeg ellers ked af og høre men ok?

det slog mig på den måde`?
jeg havde en top tunet profesionel idrætsmand som arbejdskollega på 66år kunne slp flik flak med stor fuld spand vand, ( imponerende fos unge som bare måtte stå og se på) men han brugte det slogan , hvis i er træt af mig så kør mig ud på fylde pladsen og gi mig en kurv og hop i, og vil i være flinke så gi mig to, for så kan jeg hoppe fra den ene til den andem og så bliver tiden ikke så lang ) 3 måneder efter vi var holdt med at arbejde sammen. var jeg til hans begravelse sørgeligt
han havde fået kold brand i benene og lægerne nåde ikke og få det stoppet,
det fortalte bare at det er ikke altid fordi man er aktiv at man så slipper fri
du må ud i dytten og så køre tøsen til danse skole så hun kan få sig en gang bib bob

Annuller spørgsmålet
Fra : ponda

Dato : 23-08-09 15:27

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål