/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Hotmail - Mac Mail
Fra : bangern
Vist : 946 gange
10 point
Dato : 25-05-09 03:12

Hejsa -

jeg har fået fået mine hotmail beskeder ind i mit Mail program på min mac, men jeg modtager stadigvæk mails i min hotmail indbakke. Er der nogen måde, hvorpå mine mails automatisk kan slettes fra min hotmail indbakke så de kun ligger i mail?

- f.eks. er der en funktion i gmail, hvor man kan sørge for at alle mails bliver slettet automatisk - det er lige præcis den funktion jeg leder efter i Windows Live hotmail.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : vigil

Dato : 25-05-09 09:07

I Mails indstillinger (prefrences) vælger du Konti - og under fanen Avanceret kan du sætte tjek ud for "Fjern kopi fra server, når besked er modtaget"
Så tømmes din Hotmailkonto, hvergang Mail henter posten

Men øhh .... kan du så til gengæld forklare, hvordan du får hentet Hotmail-post ind i Mail? Det er nemlig ikke lykkedes for mig at finde ud af, hvordan den kringles.
Måske er det spørgsmål om hvilken port, jeg skal bruge?
Eller måske er det fordi du er betalende bruger af Hotmail?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-05-09 11:03

Det lyder rigtig som Vigil skriver, angående hotmail i en pop3 klient, måske her er noget som kan bruges: http://www.kandu.dk/Tip19335.aspx