/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Donor søges
Fra : Nulle81
Vist : 2312 gange
200 point
Dato : 20-05-09 15:52

Seriøs sæddonor søges.

Henvendelser der ikke er seriøse donorer frabedes.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-05-09 15:54

Her er vi skam alle seriøse

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-05-09 15:55
Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 20-05-09 16:00

Skal det sendes med Posten eller 3x34

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-05-09 16:00

Jeg er klar, men hvordan tjekker du at man ikke er steriliseret og bare napper fornøjelsen??

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-05-09 16:01

I øvrigt kan jeg to gange, men jeg er bedst om efteråret....

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 20-05-09 16:14

Meget seriøst???
er der ydelige klausuler om hvad for en stillin det skal være f.eks 07--69-102
det varrart at vide for e.v.t. opladning

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 20-05-09 16:33

ære du som kan finde på at skrive sådan en gang fis i en høstak,
find for Duds skyld en der kan være Far for udfaldet af dit ønske lige her og nu, resten af livet,
Tænklængre end din egen næse tip, og forstil dig at vedkommende kommer hend i skole, og får at vide:. så nu kommer tippet fra KANDU, Tænk - Tænk

Kommentar
Fra : Nulle81

Dato : 20-05-09 17:00

Som der blev skrevet... KUN SERIØSE HENVENDELSER TAK.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-05-09 17:12

Jamen Krummen er dybt seriøs. Han ser det nok som eneste mulighed. (undskyld, kunne ikke dy mig).

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 20-05-09 17:33

HVorfor dog ikke
http://www.storkklinik.dk/

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-05-09 17:50

Tak granner. Ja vel er jeg seriøs... det er da ikke for sjovs skyld, at man tilbyder sin assistance med 50 % af sin formåen på et år Jeg ville egentlig hellere ha en spegepølsemad

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 20-05-09 18:35

KUN SERIØSE HENVENDELSER TAK.
Hvad fanden havde du forventet på KANDU... LOL.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 20-05-09 18:37

Jeg syntes i skal lave en indsamling...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-05-09 18:40

Citat
Jeg syntes i skal lave en indsamling

Hjælper ikke - der er stadig KUN en der hænger på regningen....

Men selvfølgelig flere der kunne få "fornøjelsen"

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 20-05-09 18:52

Til
Tilde38
Citat
Jeg syntes i skal lave en indsamling...

skal det så foregå hos dig eller hvem ?????

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 20-05-09 18:59

til tilde38
jeg ved ikke om du er klar over at de gamle Mejerier er nedlagt
hvor vil du så ha man kan komme af med 80 punds soandene ??? og få det blandet,

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 20-05-09 19:10

soandene???????? What????

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 20-05-09 19:10

Gør som alle andre enlige kvinder der mangler en sæddonor: Besøg det nærmeste diskotek (hvis du bor i en mindre by, så besøg den nærmeste større by) en sen aften/nat. Med mindre du ligner et trafikuheld eller er ekstremt overvægtig har du bid inden for en halv time. Fortag transaktionen i en baggård. Men lidt held ser du og faderen aldrig hinanden igen.

Det er hverken umoralsk eller forkert.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 20-05-09 19:18

Tror jeg hopper ud igen.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 20-05-09 19:35

fra tilde38 egen høst- -
Citat

- Ikke godkendte 1444
- Godkendte 62
- Slettede 0
når sådan en vurderings mand giver noget fra sig så fortæller disse tal her, jo noget andet
så man skal jo nok ikke som nybegynder spørge til råds her

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 20-05-09 19:41

vic20årgammel. Hvad har mine Ikke godkendte svar med sagen at gøre. Du er da vist ikke den hurtigste knallert på havnen....

fra tilde38 egen høst- -
Citat

- Ikke godkendte 1444
- Godkendte 62
- Slettede 0
når sådan en vurderings mand giver noget fra sig så fortæller disse tal her, jo noget andet
så man skal jo nok ikke som nybegynder spørge til råds her
Gider du oversætte hvad du skriver, for jeg tror ikke mange ved det.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-05-09 20:21

Smut ned på det lokale diskotek, helst hvor man falder over skoletaskerne.
Find en pæn knægt der ikke har prøvet det før, slæb ham med hjem og få ham til at aflevere.

Han bliver rævestolt men flygter hvis han ser Dig med en barnevogn om 10 måneder

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 20-05-09 20:37

Hvor skal det sendes hen?
Skal det være sæd til en pige eller dreng?

Mig bekendt kommer der altid seriøse svar her på KANDU. Det er jo ikke en børnehave.

hawaii7

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 21-05-09 00:25

Opret en profil på : http://www.dating.dk/ (eller lign.)
der kan du ’i ro og mag’ udvælge en passende partner / donor,
nemmere / billigere kan det næppe gøres, (mener det er gratis for damer)

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 21-05-09 07:14

http://www.saedbank.com/
http://www.lundstrom.dk/

Du kan jo prøve at henvende dig lidt forskellig steder. Du skal ikke regne med den store hjælp herfra - det fremgår jo tydeligt af alle de dumme kommentarer!

Typsik mænd, der ikke har fået noget på den "dumme" længe!!!!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-05-09 08:18

Jeg mener af et barn skal komme indenfor et normalt ægteskab eller parforhold, om det så holder er en anden sag, men ihvertfald får barnet navn på far og mor og senere hen på bedsteforældre når den tid kommer.

Og så er det 100% egoistisk IKKE at kende barnets far. Vel kan en enlig "insemineret" enlig mor give barnet kærlighed og opdragelse så det resulterer i et godt liv, men ikke at kende sin far (eller mor) har ødelagt livet for mange.
Hvem sagde barnets tarv ??????

De mænd der donerer anonymt har også et stort ego, uagtet at nogle af dem tænker på at hjælpe barnløse par.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 21-05-09 13:18

Hej, nulle81.
Jeg tror, at du skal uddybe lidt nærmere, hvad du mener med en "seriøs sæddonor"? Alle de mere eller mindre humoristiske svar, du får her, skyldes jo, at du kræver seriøsitet men selv er meget uspecifik. Det får dit spørgsmål til at virke useriøst.
Se det sådan:

HVIS du havde fået dette svar på dit spørgsmål: "Jeg vil gerne være seriøs sæddonor for dig." ---så havde DET i sig selv været useriøst, fordi du jo ikke fortæller en dyt om hvem, hvad, hvordan, hvornår eller hvorfor.
At melde sig til tjeneste på trods af alle de ubesvarede spørgsmål er i sig selv useriøst.

Vær du bare glad for, at det gæve kandufolk er så seriøst, at ikke en eneste, ---så vidt jeg ved--- falder for fristelsen og spiller lidt komedie for at få et nemt knald.

Helt seriøst: Hvordan er det lige, at du --og donor-- sikrer jer mod hiv og andre sjove sygdomme?
Helt seriøst: Hvordan sikrer du donor mod at blive udnyttet og udlagt til barnefader hvis du bliver træt af at være alenemor?

Helt seriøst: ER du selv seriøs? Har du tænkt på det jeg spørger om? Og kan du svare?

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 21-05-09 13:36

snemose
Citat
Typsik mænd, der ikke har fået noget på den "dumme" længe!!!!;-)

hvorlænge er det så.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-05-09 20:20

Citat
. Det er jo ikke en børnehave

Kun engang imellem ...........................ik'

Fjerner flueben

Annuller spørgsmålet
Fra : Nulle81

Dato : 04-06-09 23:28

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål