/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
ZYB.DK hjælp kalender mangler
Fra : claire
Vist : 479 gange
200 point
Dato : 19-05-09 18:44

Hej, er der nogen der kender zyb.dk?

Jeg har fået ny mobil og starter med at vælge ny mobil og vælger model, jeg har stadig det samme abb. blot ny telefon, men min kalender kommer ikke med over i denne tfl, når den er færdig med at "zybbe" står der at der er modtager "begivenheder" men min nye kalender er tom?

jeg har virkelig brug for min kalender, og alle aftaler.

Håber der er hjælp at hente her

Mvh
Claire

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-05-09 01:05

Hvad med at synkronisere den gamle telefon med kalender, med en computer som har en anvendelig kalender, bagefter synkroniserer du computer kalenderen med din nye telefon, vupti så har du alle aftaler og fødselsdage på din nye telefon, hvis du bruger Thunderbird til mail, så er kalender tilføjelsen Sunbird mere end velegnet, hvis du har SonyEricsson telefoner. så er MyPhone Explorer at anbefale:
http://www.kandu.dk/Tip18188.aspx

Annuller spørgsmålet
Fra : claire

Dato : 15-07-09 08:06

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål