/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Landwirtschafts Simulator 2008
Fra : olhund
Vist : 448 gange
100 point
Dato : 19-05-09 00:58

Jeg har få det her fed landbrugs spil af kone da jeg ikke selv må arb ved landbrug mer på grund af sygdom men jeg har nogel problem med nogel mods til at virker i spille, nogel af de maskiner for nogel af maskiner er i lsmi fil og ander maskiner er i zip fil men de skulle kunne brugs i spil så jeg håber at der en her ind som har spil og vel hjælp mig.

p.s her kan man se nogel af de maskiner http://ls-mods.de/downloadsLS2008.php

Kommentar
Fra : edison

Dato : 19-05-09 06:11

du skal vel bare pakke dem ud først. brug for et eks. winrar http://www.win-rar.com/download.html

Kommentar
Fra : olhund

Dato : 19-05-09 08:31

Att edison
jeg har winrar program og program til zip filer

Kommentar
Fra : edison

Dato : 19-05-09 17:12

så udpak de filer du har downloadet. og kopier dem ind i spilet.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 19-05-09 17:13

min søn roder også med det spil, spørger ham lige når han kommer senere. om hvordan man gør.

Kommentar
Fra : olhund

Dato : 19-05-09 19:55

att edison
bare i orden er det ls 2008 eller ls 2009 han rode med for jeg rode 2008