/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
SYSTEMSTANDBY
Fra : pulser
Vist : 494 gange
50 point
Dato : 15-05-09 18:30

Er der en der kan svare mig på følgende: Jeg har under skærmindstillinger og strømstyring sat systemstandby til at ske efter 10min og pauseskærm til 8min men det fungerer ikke mere, hvilket det ellers har i meget lang tid. Kan det tænkes at det skyldes at der er indstalleret opdateringer evt. sikkerhedsopdateringer eller anden indstallation?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 15-05-09 18:31

Sæt det op på ny.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 60 point
Dato : 15-05-09 18:56

Ved opdateringer af Windows kan der ske de underligste ting. Ja det er nok opdateringer der gør at det ikke virker mere, så du er nødt til at indstille det igen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-05-09 19:31

Ja opdateringer sætter tit mange ting til standard.

Godkendelse af svar
Fra : pulser

Dato : 15-05-09 19:56

Tak for svaret granner01.
Det er altid rart at få en form for bekræftelse

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-05-09 20:47

Selv tak du.