/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Pattegris ved Randers og omegn
Fra : El_Skaarup
Vist : 2653 gange
100 point
Dato : 04-05-09 19:16

Hej

Jeg skal holde en sommerfest, hvor jeg godt kunne finde på at få grillet en helstegt pattegris, men kan ikke rigtigt finde nogen i Randers eller omegn, der kan komme og grille den for én. Allerhelst også, hvor man også kunne købe tilbehøret.

Kender I nogle?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-05-09 19:26

Ja vi så nogle "sorte svin" i tv2, på Randersegnen

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-05-09 19:28

Prøv at kontakte firmaet her go´ fest

-http://www.molholm-slagter.dk/helstegt_pattegris.html

Kommentar
Fra : El_Skaarup

Dato : 04-05-09 19:33

Ja, vil jo helst undgå de typer, som tydeligvis ikke sætter renlighed særligt hørt. :-|

Jeg havde nu også selv fundet Mølholm, men kunne godt tænke mig nogen der er lidt tættere på Randers, hvis det er muligt. Ellers må jeg jo bare betale mig fra transporten.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-05-09 19:44

Prøv at ring og hør prisen på tranport til Randers - jeg har ihvertfald ikke kunne finde et tilbud nærmere Randers. Ellers kontakt de lokale slagtere og hør, hvad de kan tilbyde

Kommentar
Fra : El_Skaarup

Dato : 04-05-09 20:21

Her selv fundet en Slagter Zacho i Højbjerg syd for Århus, men kan heller ikke rigtigt komme tættere på Randers.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-05-09 20:36

Her er en række slagtere i området - prøv at kontakte dem - de kan sikket også henvise til grill ud af huset
http://www.degulesider.dk/de-gule-sider/randers/q_slagtere/1/

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 05-05-09 11:11

Så er det lykkes at finde et firma, der leverer helstegt pattegris i Randers
Klik på Grill pakker i venstre side, så kan du læse mere

http://www.aarhus-fest-dinner.dk/mad-ud-af-huset/nyheder-og-hjaelp/28-hvor-levere-vi-fest-mad/258-randers.html

Kommentar
Fra : DrDexter

Dato : 21-06-09 23:26

http://www.slagter-fisker.dk/32-grill%20arrangement.htm

Skulle være rigtig god! og have styr på sagerne