/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
26 TFT Skærm - også som TV?
Fra : pewpewlaz0rz
Vist : 603 gange
50 point
Dato : 01-05-09 13:10

Faldt over denne
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=484816&Images=true

Der står "can replace your TV set", huh?
Kan jeg bruge det som TV?

Findes der overhovedet computer skærme der også kan bruges som TV, altså indgang med antennekabel?
Leder efter et, helst 26 tommer, der også kan bruges som tv, altså switche mellem dem.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-05-09 14:49

Omvendt, der findes TV skærme der kan bruges til pc

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-05-09 15:07
Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 02-05-09 07:14

Se også denne her, Philips en 22" har selv købt et eksemplar, virker upåklageligt.
Købte den ved Dansk Datasalg, gav en tudse mere for den, desværre.

http://www.wupti.com/Produkter/220CW9FB00_(Wupti1).html?utm_source=kelkoo

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 02-05-09 07:36

Bemærk, der er ikke dansk manual med, det anfører Dansk Datasalg,
har gjort dem opmærksom på fejlen, den er ikke rettet endnu.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-05-09 08:29

Citat
Findes der overhovedet computer skærme der også kan bruges som TV,

Nej...

For en sådan skærm vil være et TV der så kan bruges som komputerskærm.....

Der findes heller ikke elektriske sideruder der kan bruges som biler - men biler med elektriske sideruder

Kommentar
Fra : pewpewlaz0rz

Dato : 02-05-09 10:34

tadeo: og det kan tage almindeligt antennestik?

refi: lol

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-05-09 10:58

Citat
tadeo: og det kan tage almindeligt antennestik?

NEJ...

Der er IKKE indbygget tuner

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 02-05-09 15:01

Citat
Der er IKKE indbygget tuner

Det er der refi

Citat
For en sådan skærm vil være et TV der så kan bruges som komputerskærm.....
Læs specifikationerne refi!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-05-09 16:08

Specifikationer
Model 220CW9FB
Størrelse 22,0" Wide
Opløsning WSXGA 1680 x 1050
Responstid 2 ms (GTG)
Lysstyrke 300 cd/m2
Kontrastforhold 1000:1
Indgangssignal VGA + DVI
Dimmensioner (BxHxD) 508 x 425 x 201 mm
Farve Glossy sort
Strømforbrug ved drift 45 Watt
Strømforbrug ved dvale 34 Watt
Strømforbrug ved standby 0,8 Watt
Garanti 3 år

Så fortæl mig lige HVOR du ser den tuner

De andre der er nævnt er FJERNSYN der kunne bruges som skærme - men det er sandelig også en anden pris....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-05-09 16:10

Philips 22" 220CW9FB

Stor 22" skærm til alle behov

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 02-05-09 16:54

Citat
Har nogen på kandu erfaring med denne skærm med indbygget TV tuner?

Jeg mangler en ekstra skærm, da den har indbygget tuner, der kan bruges seperat.
Den har også 2 HDMI tilslutninger.

Hører meget gerne om erfaringer med den.

Mvh
tadeo

Det var dette spørgsmål jeg annulerede.

--------------------------------------------------------------------------------
Favorit

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 04-03-09 14:49

--------------------------------------------------------------------------------
http://www.danskdatasalg.dk/?vare=1500251

Linket er nu sat ind, håber på kommentarer nu jeg har forhøjet point.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-09 14:50

--------------------------------------------------------------------------------
Hvorfor tror du den har indbygget tuner

--------------------------------------------------------------------------------
Blacklist

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-09 14:52

--------------------------------------------------------------------------------
Og skulle det være tilfældet kan du være ret sikker på det "kun" er en mpeg2 tuner....

Og så har den kun ½ års levetid.....

--------------------------------------------------------------------------------
Blacklist

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-09 14:59

--------------------------------------------------------------------------------
Kan så se via andet link at det har den faktisk...

Men desværre ingen oplysninger om hvilken standard (så det er med 99% sikkerhed mpeg2)

http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=uk&cs=ukdhs1&l=en&s=dhs&sku=A2250267

--------------------------------------------------------------------------------
Blacklist

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 04-03-09 15:01

--------------------------------------------------------------------------------
refi, det ved jeg s.. godt, men jeg er sikret et par år, er tilsluttet Antennelaug,
de sender efter det halve år du omtaler.

Den tid den sorg

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 04-03-09 15:02

--------------------------------------------------------------------------------
refi, det er kun med mpeg2.

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 04-03-09 15:10

--------------------------------------------------------------------------------
Igen den tid den sorg, jeg har måske stillet træskoene,
eller der er visse planter der ikke forgår så let.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-09 15:10

--------------------------------------------------------------------------------
Hmmmm...

Måske ikke så ringe endda - den har faktisk alm. analog tuner også....

Se her fra philips hjemmeside...

http://www.consumer.philips.com/consumer/da/dk/consumer/cc/_language_dk/_productid_220TW9FB_00_DK_CONSUMER#/consumer/da/dk/consumer/cc/_language_dk/_productid_220TW9FB_00_DK_CONSUMER

Der kan du i øvrigt også hente brochure på dansk.....

Hvorfor de kalder den monitor skal jeg så ikke kunne sige - reelt er det et TV...

Dog bryder jeg mig ikke om * bag DVB-T - der er INGEN oplysning om typen.....

--------------------------------------------------------------------------------
Blacklist

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-09 15:12

--------------------------------------------------------------------------------
Pris og tilslutninger (der er såmænd også scart) taget i betragtning lyder det som et rimeligt tilbud....

--------------------------------------------------------------------------------
Blacklist

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-09 15:14

--------------------------------------------------------------------------------
Lidt søgning gav dog en BILLIGERE pris

http://www.hsdata.dk/index.asp?subsite=skaerme&subgruppe=20-29&nr=&gruppe=&varenr=36685&info=ja

--------------------------------------------------------------------------------
Blacklist

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 04-03-09 15:20

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg har talt med Dansk Datasalg, efter deres oplysninger skulle den også kunne modtage analogt signal, det er nu ikke så vigtigt, det meste TV jeg ser, er på mit Samsung TV, men det kan være bekvemt, at side ved Compen og se TV, jeg spiser ofte min aften mad imens.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-09 15:24

--------------------------------------------------------------------------------
Den ER reelt et TV (med alle tilslutninger) men fungerer samtidig som komputerskærm....

Så det må siges at være OK - bortset fra det med mpeg2 - men det gælder jo også en masse alm. TV så længe de kan slippe af med dem....

--------------------------------------------------------------------------------
Blacklist

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-09 15:25

--------------------------------------------------------------------------------
For 2000 får du det næppe bedre

--------------------------------------------------------------------------------
Blacklist

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 04-03-09 15:31

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg er tilsluttet nedenstående Antennelaug, til orientering.

http://www.nal-medienet.dk/

Er glad for dine kommentarer refi.

Men min tråd efterlyser erfaringer om denne monitor/tvtuner.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-09 15:37

--------------------------------------------------------------------------------
Desværre - erfaringer kan jeg ikke tilbyde (men jeg er fristet til selv at anskaffe en )

Dette uanset KAN det ikke være så dårligt til den pris - og med dansk køb og garanti kan jeg ikke se andet end det er det værd....

Prisen er iøvrigt FALDENDE (se mit sidste link)

--------------------------------------------------------------------------------
Blacklist

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 04-03-09 15:41

--------------------------------------------------------------------------------
Det har jeg set refi, har ikke købt noget endnu.

Venter stadig på nogen der har erfaringer.

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 04-03-09 17:05

--------------------------------------------------------------------------------
Håber stadig på kommentarer vedr. mit spørgsmål.

Spørgsmålet står åbent til imorgen hen på dagen.

Annuller spørgsmålet
Fra : tadeo

Dato : 05-03-09 15:28

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Er ked af der ikke er nogen der har meldt sig med erfaringer om denne skærm.
Vil nu overveje om jeg vil købe den.

Mvh
tadeo

tadeo, du har følgende muligheder

Søg

Alle emner Teknologi Hardware Skærme
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet

Månedens præmie
500 danske kroner

--------------------------------------------------------------------------------
Månedens lodtrækning

Statistik
Spørgsmål : 130470
Tips : 25400
Nyheder : 676018
Indlæg : 5578012
Brugere : 210622

--------------------------------------------------------------------------------
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 02-05-09 16:56

Det var dette spørgsmål jeg annulerede refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-05-09 17:12

Hvad har det med sagen at gøre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-05-09 17:12

Vi taler vel om den skærm du startede med at henvise til

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 02-05-09 17:18

Det er den samme skærm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-05-09 17:21

Men dataene jeg dengang gav dig, var fra et UDENLANDSK link...

Jeg tror IKKE på den danske har tuner til DEN pris...

Så ville det stå der....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-05-09 17:22

Men er det tilfældet - så er den da pengene værd - så vil det jo vise sig

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 02-05-09 17:33

Den er pengene værd, og hvorfor skulle man ændre på type betegnelsen?

Til spørger, du bør få alle fakta om den skærm du vil købe, via mail/telefon kontakt,
det gjorde jeg.

Jeg stopper nu, skal i byen.