/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Siden vil ikke vises ?
Fra : Dumbo2
Vist : 435 gange
100 point
Dato : 27-04-09 11:54

Hej.

Har lige formateret min computer. Har installeret driver til netkortet, men når jeg vil på nettet skriver den bare at siden ikke kan vises

Hvor kan fejlen ligge henne, håber I kan hjælpe mig.

Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : Botnatten

Dato : 27-04-09 12:14

Et netkort kan pludselig gå i stykker, det oplevede jeg sidst jeg formattere. Så prøv med et andet netkort

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 27-04-09 12:59

Jamen den har kontakt og den finder også Ip adr.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-04-09 13:22

Har du set i din netværks opsætning ? Kontrolpanel - Netværksforbindelser, højre klik på din forbindelse og klik på Egenskaber, cirka midt i vinduet, der hvor der er flere linjer, ruller du ned til Internetprotokol (TCP/IP) klik på den for at markere og klik på Egenskaber, der skal være prik ud for Hent automatisk en IP adressen, og prik ud for Hent automatisk en DNS server adresse.
Hvis det er korrekt, så højre klik på forbindelsen en gang mere, og klik på Status, klik på fanen Understøttelse, der skal være en IP adresse og en Undernetmaske og en Standardgateway, er der det?

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 27-04-09 13:42

Hej o.v.n

der mangler en adr. i standardgateway.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-04-09 14:27

Jeg håber du får hjælp fra andre, jeg skal på arbejde nu, og kommer først på igen efter midnat

Kommentar
Fra : Botnatten

Dato : 27-04-09 15:25

Et defekt netkort kan lave nogle sjove ting. Det defekte netkort jeg har smidt ud, kunne gå på nogle få sider, men ikke på andre hjemmesider

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-04-09 02:10

Der kom så ingen andre og hjalp dig, og det er begrænset hvad jeg kan, du har ikke oplyst ret meget om din forbindelse, har du kabel eller er det trådløs ? Er forbindelsen gennem en router eller er du alene på nettet ?
Det eneste bud jeg har nu er: Gå til Enhedshåndtering og højre klik på dit netkort, klik på Fjern driver, genstart computeren og installer driver igen, jeg håber det hjælper, der kan også være fejl på netkortet, men jeg tror på driver fejl

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 28-04-09 08:49

Til o.v.n

Min forbindelse er gennem kabel.
Har prøvet at siddet kabelet i en anden computer og der virket det.
Men vil lige prøve at fjerne netkortet driver

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 08-05-09 08:57

Hej Igen.
Undskyld at jeg ikke har svaret, men har lige været indlagt.

Nu har jeg prøvet at haft fjernet driver til netkorte og geninstalleret det, men stadig det det samme.

Har prøvet at sætte et nyt netkort i, men den kan stadigt ikke komme på nettet.
Der mangler en Standergateway, DHCP server, DNS servere adr.

Har prøvet at sææte mit kabel i en anden computer og der virker det ok, så det er ikke mit kabel, det er galt med.
Men er der nogen som kan fortælle mig, hvad der så er galt?

Annuller spørgsmålet
Fra : Dumbo2

Dato : 15-05-09 08:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål