/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
FONDE OG LEGAT ANSØGNING
Fra : Hooney
Vist : 2315 gange
400 point
Dato : 05-04-03 18:02

Det er svært at finde rundt i alle de legater og fonde på nettet.
Jeg søger specfikt fonde:når man har mistet et barn. Findes der fonde,hvis man ikke er værdig trængende, men ønsker at "forsøde" tilværelsen (måske med en udenlandsrejse o.l.), efter at have mistet et barn.

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 05-04-03 18:39

Jeg kender ikke til nogen specifikke fonde desværre. Men der findes en del fonde der støtter almennyttige formål, måske skulle du kigge på dem.
www.semikolon.dk har en fortegnelse over mange forskellige fonde og legater. Kig evt. dér.
søg evt. på rekreation...

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 05-04-03 18:44

Hey,
Et legat til at "forsøde" dit liv , for IKKE værdig trængende er utopi.
ALLE legatsider (selv på biblioteket, er uoverskuelige) Søg efter noget specifikt, for din situation,_ og kryds fingre.
Men vil igen understege, hvis du ikke er værdigt trængene, er født i sognet, har relation til familiefonden, og KUN søger legtar til at forsøde tilværelsen.....bliver dine muligheder nok få.
Tjek selv
http://www.so.dk/legat/le_soeg

Mvh laurenzio

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 05-04-03 19:07

på so.dk har de kun legater til studerende eller til hjælp til forskning....

Kommentar
Fra : Hooney

Dato : 05-04-03 20:40

Der findes altså mange meget mærkelige fonde/legat ansøgningskriterier. Bla. : barnløse ugifte kvinder over 50 år. ...
SELVOM de ikke er i pengebekneb.og så er det ikkeengang en joke. Jeg vil checke jeres foreslag i morgen og siger indtil vidrer tak for hjælpen

Kommentar
Fra : godtraad

Dato : 06-04-03 09:05

Kontakt LEGATREGISTRET - der findes flere mennesker rundt om i landet, der er klar til at hjælpe dig.
mvh
Birgit

Kommentar
Fra : godtraad

Dato : 06-04-03 09:05

Kontakt LEGATREGISTRET - der findes flere mennesker rundt om i landet, der er klar til at hjælpe dig.
mvh
Birgit

Kommentar
Fra : godtraad

Dato : 06-04-03 09:05

Kontakt LEGATREGISTRET - der findes flere mennesker rundt om i landet, der er klar til at hjælpe dig.
mvh
Birgit

Kommentar
Fra : godtraad

Dato : 06-04-03 09:05

Kontakt LEGATREGISTRET - der findes flere mennesker rundt om i landet, der er klar til at hjælpe dig.
mvh
Birgit

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 06-04-03 09:24

Hej igen,

En registrering i legatregistret koster (mener jeg) 350 kr.
Har du prøvet de links du har fået herinde? med lidt tålmodighed, skuller der være mulighed for dig at finde hvad du søger. Du nævner selv nogle gode søgekriterier.
Håber du finder noget. God jagt.

Mvh
Laurenzio