/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  2mmy 200
Spray tan/selbrunerkabine
Fra : icedice
Vist : 3668 gange
100 point
Dato : 21-04-09 16:10

Hey er der nogen der ved hvor i Århus der er en spray tan? der var en i thorvaldsensgade men den er lukket.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 21-04-09 16:34

Her i Tilst er der en klinik med spray tan, se mere her
http://www.tilst-wellness.dk/link.asp?menu=12&submenu=0

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-04-09 16:37
Kommentar
Fra : icedice

Dato : 21-04-09 19:38

Tak, men dem har jeg også fundet.. Leder efter et sted i Århus C. Er for fed og doven til at bevæge mig.. eller... er i hvert fald doven..

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 22-04-09 10:58

Hmm.... Baare husk på alle dem, der er blevet syge i de "male"kabiner!

Kommentar
Fra : icedice

Dato : 22-04-09 11:06

Jep3 -> Dette er godt nok ikke særlig relevant i forhold til mit spørgsmål. Men hvis du endelig skal komme med den slags udtagelser så vil jeg meget gerne se en kildehenvisning til en undersøgelse som beviser denne påstand.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 22-04-09 11:11

Jeg tror faktisk det var nyhederne på DR eller TV2

Kommentar
Fra : icedice

Dato : 22-04-09 11:15

Jeg har søgt rundt på nettet og kan ikke finde noget som helst om at det skulle være farligt...
Under alle omstændigheder er det næppe farligere end solarie.