/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Plast Drivhus
Fra : geu
Vist : 8555 gange
300 point
Dato : 16-04-09 20:33

Mangler et plast drivhus som dette.. http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=9231&n=30100
Men det skal bare være kunne dække en selvvandingskasse som passer sammen med en plantesæk.
Havde et sidste år men det valgte og blæse væk.

Det havde jeg købt i Aldi men kan ikke finde et magen til nogen steder. Så hvis der er en der ved hvor de findes så kom med link

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 16-04-09 20:40

Har du prøvet hos Harald Nyborg

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 16-04-09 20:44

http://www.idenyt.dk/artikler_show.asp?show=11933
Se om du kan bruge spirekassen længere nede på siden.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 16-04-09 20:53

Kunne du mon bruge det her
Citat
Juliana Mini er et lille vægdrivhus, der passer perfekt til små haver og terrasser eller til dem, der bare ønsker at dyrke et par tomat- og agurkeplanter.

I Mini-3 er der lige plads til 2 plantesække, og hvis du vil udnytte den sparsomme plads i foråret til f.eks. at forspire blomster, kan du hænge hylder op og udnytte pladsen i højden.

http://www.juliana.com/00028/00045/00054/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-04-09 20:59

Hvis du bor på Sjælland er der en der har et til salg

http://www.havenyt.dk/forum/drivhuset/5995.html

på samme side er der en der skriver at det stadig sælges i Harald Nyborg,

Citat
Og de har det stadig på deres hjemmeside katalognr. 5759

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-04-09 21:00

Nææ der var skrevet forkert katalognummer ser jeg lige når jeg læser videre i deres tråd

Citat
Undskyld 5779

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 16-04-09 21:13

Silverline vægdrivhus har et kompakt design, der gør det muligt at have fordelene ved et drivhus på altaner eller små arealer.

Vægdrivhuset har glasklare polycarbonat paneler, som er 200 gange stærkere end glas. Panelerne giver dine planter 90% lys, samtidig med at det blokerer for 99,9% af de skadelige UV-stråler fra solen.

Mål D x B x H: 71 x 129 x 165 cm.

Påskepris 995 ,-
http://www.jemogfix.dk/jemfix/web/news.nsf/va_page/DKNY00326?opendocument&portal=web

Kan det mon bruges

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-04-09 21:47

Hej.
Jem og fix har lige haft dem på tilbud.

Kommentar
Fra : geu

Dato : 18-04-09 09:49

Kan se HN har nedlagt link forde der er udsolgt.

Men det skal bare passe ned over en plantesæk. Har desvære ikke plads op af vægen til det i jem og fix.

Må jo nok opgiv og have et i år eller bygge et selv.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-09 10:32

Det kan nu heller ikke være så vanskeligt selv at bygge et

Køb evt. en billig stigereol, og beklæd med plastik

Du har måske gemt skellettet fra det andet, så er det endnu nemmere

Kommentar
Fra : geu

Dato : 18-04-09 17:31

Ja det kan ikke være svært... Er også ved og se om jeg ikke kan finde plast der passer man kan betrække noget med.

Nej skellette overlevede ikke jeg hoppede på det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-09 17:41

Du kan købe en gennemsigtig pressenning, sådan en hvor der er vævet et eller andet ind, så det ligner små kvadrater

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-04-09 10:44

Hej hej.
De har dem i netto i denne uge.