/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Replikering..
Fra : justuniverse
Vist : 440 gange
100 point
Dato : 16-04-09 19:00

Er der nogen der kender et program som kan buges til følgende:

Jeg har et drev med et uoverskueligt antal filer i en stor mængde mapper. Der tilføjes jævligt filer og mapper - og ændres af og til på de eksisterende filer og/eller mapper.

Jeg har et andet drev, hvor indholdet løbende skal være identisk med indholdet på det andet drev.

Dvs. drev 1 skal udelukkende håndteres manuelt og skal ikke justeres, men drev 2 skal opdatteres/justeres i forhold til ændringerne på drev 1.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 16-04-09 19:35

BRUG ///
Goodsync_SØG selv på Google ///////
http://www.goodsync.com/download.html
prøveudgaven kan KUN synkronisere 1+1 mappe/ DREV af gange,
men har du filen 2 GANGE *** skaldu nok få det at vide__

Ellers denne gratis fil)(&¤%= men pas på.
http://www.easyduplicatefinder.com/

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 16-04-09 19:38

--------------------------------------------------------------------------------
BRUG ///
Goodsync_SØG selv på Google ///////

PAS LIGE PÅ MED HVILKE VEJ DU LADER FILERNE GÅ HEN___

Ellers kan du få dem indtil flere gange mere__END DU HAVDE DEM
Den viser bare hvad du har i 1 mappe, og sammen ligner dem
for samme/ dubletter.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 16-04-09 19:40

MEN ER DET IKKE ANDEN X antal XXXXXX du spørger om samme??

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 16-04-09 19:41

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 16-04-09 20:21

Citat
Systemudvikler (It-konsulent, designer og programmerer software), tidligere folkeskolelærer og musikskolelærer, seminarielærer, handelsskolelærer (Datamatikerstudiet: Videregående javaprogrammering), musiker (mest pianist og sanger)...

Og så kan du ikke selv finde et program__eller bare køre en 'COMMANDO*
over DOS__UPS smutter igen

Jeg er en ?? fordrukken dranker der pisser på ''klumme''.

Og kan jeg finde ud af DET, skal jeg gerne se ud til dig igen_ MED HJÆLP_altså.
Var det ikke noget med en ''inc-saver''
Smutter inden klumme_ kommer igen.

???

skal samme vej / Lørdag

Ellers ___Sorry

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 16-04-09 20:26

Hej gøgeunge.

Tak for dine ihærdige indlæg. Jeg vil prøve på et senere tidspunkt.

Jo, jeg kan godt.. men jeg gider ikke. (og der er altid mulighed for at andre har bedre idéer end jeg selv har)

Derfor spørgsmålet

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 19-04-09 08:23

synologi data replicator 3 kan gøre nøjagtigt det du søger. Jeg fik programmet sammen med en synologi diskstation med 2 spejlede harddiske. -- For en gang skyld noget der virker!
Hilsen bvh