/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
undertekst på film
Fra : martinhs1
Vist : 322 gange
150 point
Dato : 12-04-09 20:26

Hej

Jeg forsøger ivrigt at få lagt en undertekst på en film. Men det virker bare slet ikke for mig!

Jeg har lagt filmen og underteksten i samme mappe og vil afspille i Media player. filmen er ok, men underteksten kan jeg simpelthen ikke få med. Jeg har inst. VobSub men kan ikke finde ud af om jeg behøver denne overhovedet, hvis jeg skal, skal jeg så gøre noget?

et ekssempel:

film.avi
film.srt

jeg dobbelt klikker så bare på filmen og den afspiller, men uden undertekst.... hvad gør jeg galt?

Kommentar
Fra : gril

Dato : 12-04-09 21:11

kommer VobSub frem nede i proceslinen når du afspiller den

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 13-04-09 05:26

Jeg bruger denne guide - og det virker hver gang!

http://forum.videohelp.com/topic153058.html

/Torben

Kommentar
Fra : mlkl

Dato : 26-05-09 10:06

Du skal bruge VLC media player. Du kan læse om pogrammet, samt downloade det her:

http://www.pcworld.dk/download/56/1434

"MLKL"