/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Rollespil til XBOX360 eller Pc
Fra : zith
Vist : 724 gange
50 point
Dato : 11-04-09 15:42

Hej alle og god påske.

Jeg sidder lige og får lyst til at spille et godt rollespil til enten XBOX 360 eller PC men har ikke rigtig nogen... Eller jeg har Knight of the old Rebuplic 1 og 2 og er også meget sjovt men er blevet lidt kedeligt nu. Så søger noget nyt. Mass Effect har jeg prøvet og det siger mig intet.

Nogen der har nogle gode forslag?

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 11-04-09 17:37

prøv på www.gamereactor.dk - Deres fora (de har et udelukkende for XBOX 360) er meget aktive, og der er mange der ved meget om de nyeste spil osv.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 11-04-09 18:00

Tak det vil jeg da lige prøve :)

Kommentar
Fra : amc

Dato : 12-04-09 14:00

Prøv http://www.perfectworld.com/ lidt som WOW men gratis

Kommentar
Fra : zebra_fisk

Dato : 03-05-09 19:15

Olivion Det er efter min mening et af de bedste rollespil til både xbox 360 og pc men vil anbefale det til pc hvis den kan køre det da der findes rigtig mange fede uoficielle mods dertil som ikke findes til xbox

Kommentar
Fra : zith

Dato : 04-05-09 09:36

Jeg har prøvet oblivion men sys det blev lidt kedeligt i længden ved ikke lige hvorfor.

Nogen der kender til Dark Sector? det skulle vist også være noget rollespil ting.

Nogen der ved nogen om hvornår kotor online kommer? det blir jo mega fedt

Kommentar
Fra : zebra_fisk

Dato : 04-05-09 11:58

Har ikke selv prøvet dark sector men har selv overvejet at købe det et stykke tid. Ellers kunne du prøve at se på Fallout 3 har det selv til xbox 360 og syntes egentlig det var meget godt. Det kombinerer
lidt strategi, FPS og rollespilselementer på en god måde

Kommentar
Fra : zith

Dato : 04-05-09 20:02

Uha Fallout 3 har jeg prøvet til pc og det sys jeg godt nok er kedeligt men grafikken er jo enormt nice :D

Men jeg tænker nemlig også på lidt at købe dark sector men er vist ikke et rollespil som sådan

Kommentar
Fra : zebra_fisk

Dato : 04-05-09 20:09

Nix dark sector har vist ikke meget rollespil over sig. Hvad med The Wicher eller Dark Messiah of Might and Magick

Kommentar
Fra : zith

Dato : 05-05-09 10:53

dem kender jeg ikke... er det godt??

Accepteret svar
Fra : zebra_fisk

Modtaget 50 point
Dato : 05-05-09 13:46

Har selv The Witcher men har aldrig kunne spille det da min computers grafikkort ikke var godt nok har desværre heller ikke prøvet Dark Messiah men de har begge fået gode anmeldelser du kan jo evt. prøve at kigge lidt rundt på nettet

ellers hvis du har mod på at hive nogle af de gamle spil frem igen kan jeg godt anbefale både Diablo 1 og 2

Kommentar
Fra : zith

Dato : 07-05-09 23:17

Okey kan da være jeg lige skal prøve de 2.

Diablo spillene kan jeg slet ikke li kan ikke li den måde man spiller på eller grafikken eller noget som helst ved det faktisk hehe.

Godkendelse af svar
Fra : zith

Dato : 07-05-09 23:18

Lukker tråden her da vi vist har været alle de spil igennem jeg lige kan komme i tanken om hehe... men hvis i kommer i tanken om flere er jeg meget interreseret så pm mig :D