/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Erfaringer søges
Fra : Kortoververden
Vist : 1846 gange
200 point
Dato : 10-04-09 09:21

Jeg er på udkig efter en leverandør af buffet til et selskab, og desværre må jeg indrømme, at prisen spiller en rolle.

Er der brugere der har erfaringer med leverandører i Københavnsområdet?

Har kigget på ebuffet.dk er der nogen der kender dem?

Jeg har IKE brug for bemærkninger om at der er sammenhæng mellem pris og kvalitet, jeg har IKKE brug for links til en masse forskellige firmaer, jeg kan godt selv google.

Jeg har brug for bemærkninger fra mennesker med erfaringer, gode og dårlige med de operatører der findes på markedet

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 10-04-09 10:37

Det billigste du kan få hvor kvaliteten er til at stole på er hvis du får leveret en buffet fra en Kina restaurant.

Kommentar
Fra : ttharald

Dato : 10-04-09 10:38

Har to gange brugt Jysk Diner med godt resultat. De leverer til tiden, beregner sig ikke ekstra for engangs staniolfade og kører fra Ringsted til Gilleleje uden ekstra omkostning.
Leveringsomfang gennemgås ved leveringen, men husk at spørge ind til, om du selv forventes at skulle tilberede noget. Eksempelvis er brunede kartofler leveret som kogte med sukker og margarine løst ved siden af, så man selv skal stå for bruningen. Lidt overraskende, når gæsterne kommer en halv time senere.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 10-04-09 11:21

Meget ofte vil den lokale slagter gerne være med på opgaven. Da de bor lige ved siden af gør de meget for at sørge for at tingne er i orden.

Ofte til fornuftige priser.

Så jeg dropper de store firmaer og bruge nærmiljøtes muligheder.

Vh Ben

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 10-04-09 11:22

Hej. Prøv www.kokkenogjomfruen.dk ar kun gode erfaringer med 3 leveringer at gå ud fra.

Torben

Kommentar
Fra : Vindrue

Dato : 10-04-09 22:07

Jeg har som bauchmann ligeledes kendskab til Kokken og Jomfruen. Jeg har serveret til 3 fester der alle fik mad fra netop dette firma, og det er i modsætning til bauchmann ikke noget jeg selv ville bestille eller anbefale andre...synes simpelthen kvaliteten af maden er for ringe.

Måske har jeg bare været uheldig, men synes lige der skulle et andet syn på firmaet også

Kommentar
Fra : edith1968

Dato : 14-04-09 15:38

kokken og jomfruen, her kan men selv sammesætte en menu, til en hver smag og pris, det bliver leveret og er ikke dyr. og det smager godt.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 14-04-09 18:55

Kokken og Jomfruen det var dem der fik efterlønsmodtagere til at levere maden i egen bil transporteret uden fornøden køling så mange blev syge.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 14-04-09 18:59

Thomas

tak, det var den jeg ventede på, syntes nok jeg hørte et eller andet om at de fik lidt for travlt med en masse konfirmationer

Kommentar
Fra : mcloud

Dato : 03-05-09 10:05

Hej
Her er en kanonleverandør:

www.byenssmoerrebroed.dk

Hilsen Mcloud

Kommentar
Fra : mcloud

Dato : 03-05-09 10:07

OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS

Hov forkert link
www.smoerrebroed.dk
Hilsen Mcloud