/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Sim-lock Debitel
Fra : MathildeP
Vist : 620 gange
100 point
Dato : 22-10-01 12:05

Har selv en 3310 med debitel sim-lock som kan åbnes om 1 mdr. Har fået at vide at debitel vil have telefonen sendt til dem... Hmm hvad er det lige der foregår i hovedet på dem?? Hverken teledanmark, Sonofon eller Mobilix vil have telefonen.. De oplyser da bare koden!

Andre der har oplevet det?? Og som har taget diskutionen med dem?? Det er ikke fordi jeg har det helt store problem med det da jeg allerede har fået åbnet min sim-lock... men det ville da være skønt at have sim-lock koden til næste gang den skal opdateres!!!

Håber at høre fra nogle der ved hvad der sker

Hilsen Mathilde

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-10-01 11:09

MathildeP skrev:

>Andre der har oplevet det?

Ja, sådan er Debitel så underlige.

De har låst alle deres telefoner med samme kode, og denne kode holder
de selvfølgelig tæt ind på kroppen. Derfor vil de havde du skal sende
den til dem for at få den åbnet. Desværre har der her i gruppen været
eksempler på, at folk enten slet ikke har fået deres telefon tilbage,
eller der er gået mange måneder.

Held og lykke med det!

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.
* * * Nu også gratis operatørlogoer! * * *

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 22-10-01 12:52

Det kan bare ikke lade sig gøre at få koden lokket ud af debitel da de åbenbart som Lasse skriver ,at det er den samme kode de bruger.men prøv at tage en kik på det her link
http://www.mobiltricks.dk/
her står virkelig mange gode ting,når du kommer ind på siden kan da godt gå lidt tid inden siden bliver opdateret
MVH Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-11-01 14:52

Jeg gad vide, hvad den kode ville være værd, hvis man fik fat på den!

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:h0s7ttcbceob0gq1i1eut9safv5r9vadv5@news.inet.tele.dk...
> MathildeP skrev:
>
> >Andre der har oplevet det?
>
> Ja, sådan er Debitel så underlige.
>
> De har låst alle deres telefoner med samme kode, og denne kode holder
> de selvfølgelig tæt ind på kroppen. Derfor vil de havde du skal sende
> den til dem for at få den åbnet. Desværre har der her i gruppen været
> eksempler på, at folk enten slet ikke har fået deres telefon tilbage,
> eller der er gået mange måneder.
>
> Held og lykke med det!
>
> venligst,
> Lasse Hedegaard
>
> --
> Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
> Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.
> * * * Nu også gratis operatørlogoer! * * *

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-11-01 08:12

For at være fair mod Debitel...
Jeg har fået min T18 låst op af dem.... Uden problemer og gennem
telefonen.

SonB.

Quinn-Xahur Romanov wrote:

> Jeg gad vide, hvad den kode ville være værd, hvis man fik fat på den!
>
> "Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> news:h0s7ttcbceob0gq1i1eut9safv5r9vadv5@news.inet.tele.dk...
> > MathildeP skrev:
> >
> > >Andre der har oplevet det?
> >
> > Ja, sådan er Debitel så underlige.
> >
> > De har låst alle deres telefoner med samme kode, og denne kode holder
> > de selvfølgelig tæt ind på kroppen. Derfor vil de havde du skal sende
> > den til dem for at få den åbnet. Desværre har der her i gruppen været
> > eksempler på, at folk enten slet ikke har fået deres telefon tilbage,
> > eller der er gået mange måneder.
> >
> > Held og lykke med det!
> >
> > venligst,
> > Lasse Hedegaard
> >
> > --
> > Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
> > Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.
> > * * * Nu også gratis operatørlogoer! * * *

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-11-01 08:33

Son N. Bui skrev:

>For at være fair mod Debitel...
>Jeg har fået min T18 låst op af dem.... Uden problemer og gennem
>telefonen.

Yup - det er så vidt jeg ved kun Nokia 3210 Debitel har lavet det
'trick' med - de lærte forhåbentlig af det...

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic med flere...
>>> Vær med i konkurrencen om gratis unlocking! <<<

Kommentar
Fra : MathildeP

Dato : 26-11-01 15:21

Tak for de forskellige indlæg! Har snakket med Debitel og jeg kan sagtens få koden til min 3310 når den skal åbnes. Det er kun 3210 der er problemer med!!

Det beviser jo bare at Debitel er blevet mere fornuftige mht sim-lock, ligesom de er begyndt at sætte deres minutpris ned fra 3 kr... De har da vist godt nok haft en skrue løs som åbenbart er blevet strammet op...