/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Servietfoldning
Fra : Tulletine
Vist : 5185 gange
175 point
Dato : 03-04-03 23:50

Hej,
Jeg søger efter links til hvordan jeg folder en serviet til barnedåb.
Andre gode ideer til bordpynt osv. modtages med kyshånd
Knus
TulleTine

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 185 point
Dato : 03-04-03 23:53

Dinfest.dk
Er du i tvivl om borddækning, servietfoldning eller festens selskabslege? Få gode ideer, eller del dine forslag med andre.
www.dinfest.dk

WEBSIDER - OM
Servietfoldning
Det er i dette vindue, der kommer til at ske noget! Du skal vælge en foldning i menúen til venstre...
www.go-fest.dk/servietfoldning.htm

Servietfoldning - Party Service
Servietfoldning Servietfoldning endnu en af vore specialer ! Top | Tilbage
www.partyserviceaps.dk/serviet/serviet.htm

Party Service Aps - Servietfoldning
Servietfoldning Tilbage
www.partyserviceaps.dk/serviet/serv10.htm

festdag.dk - alt til festen...
... Du kan også finde ideer til temafester, festmaden, cocktails, servietfoldning

der var lige en håndfuld links....
Vil du selv kreere bordpynt eller vil du købe det? Du kan jo klippe-klistre storke, barnevogne osv.

God fest...Christina

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 04-04-03 00:07

Barneblusen under http://www.go-fest.dk/servietfoldning.htm er en genial serviet til netop din anledning!!! God fornøjelse!

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 04-04-03 07:38

http://www.go-fest.dk/servietfoldning.htm
Men der findes også mange fine bøger på biblioteket, jeg har selv købt mig en, da jeg tit gør meget ud af at folde servieter
God fornøjelse. Men forresten at der findes bøger med bestemte temaer også.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-04-03 00:13

hej.. fandt du nogle flotte servietter?
Mvh Christina

Godkendelse af svar
Fra : Tulletine

Dato : 30-07-03 22:03

Tak for svaret skingur - beklager det sene svar meeeeeen med sådan en lille en er der nok at se til. Jeg sendte dine links til min svigerinde i Ungarn og hun ankom med det flotteste servietter - genialt ikk?

Kommentar
Fra : Caspergron

Dato : 27-04-11 14:44

her er et dansk site med videoer www.servietfoldning.dk