/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Operatør logo på 3510i
Fra : 0808
Vist : 782 gange
50 point
Dato : 03-04-03 20:19

Jeg har en 3510i hvor jeg har brugt oxygen 2,1 og har sat min operatør logo tilbage til det oprendelige TDC logo men nu kan jeg ikke downlode nye (den vil ikke gemme dem)
Er der nogle gode råd ???????

Kommentar
Fra : paddington33

Dato : 07-04-03 16:59

hvad er oxygen 2,1...?

Accepteret svar
Fra : SantaB

Modtaget 50 point
Dato : 19-04-03 12:21

hmmm. har du prøvet med smartSMS? Du kan hente det vha. Kazaa Lite. Når du sender logoet skal du bare vælge hvilken operatør du har og Wupti. 20 sekunder senere ligger du inde med det nye logo. Man kan også få tilsendt logoet hvis man vælger en anden operatør, men når man så modtager det kan man ikke gemme. Jeg har Telmore, og de bruger TDC's net, så jeg vælger bare TDC som udbyder og så virker det...

Godkendelse af svar
Fra : 0808

Dato : 19-04-03 20:07

Tak for svaret SantaB.