/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Honda sfx
Fra : Emil1987
Vist : 518 gange
96 point
Dato : 03-04-03 19:47

Jeg har en honda sfx som jeg har pillet begrænsningerne og sat en Top Racing vario på. Når jeg giver gas går der et par sekunder før den kommer helt op i omdrejninger og tager ordentligt ved. Hvad kan dette skyldes? Desuden har jeg skåret snorklen af i luftfiltreret. Skal den så have en anden dyse?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 03-04-03 20:54

hvis du har pillet ved luftfilteret, vil det sikkert hjælpe at dyse en smule på...

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 04-04-03 18:11

yep helt enig!...evt.suplere med 80ccm..

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 04-04-03 18:30

hehe, "suplere"

et 70ccm polini evo ville ihvertfald sætte skub i sagerne

Kommentar
Fra : nickolaj

Dato : 07-04-03 17:14

hej emil
det med at den først tager ved efter et stykke tid gør min sfx også og jeg har snakket med mange og det gør mange sfx
såååå det er ok

Kommentar
Fra : Emil1987

Dato : 08-04-03 12:36

Jeg har hørt at en trykfjeder skulle hjælpe på trækket, ved ikke om det passer. Er der nogen der ved hvad standarddyse har i størrelse/nr.

Kommentar
Fra : coolhansen

Dato : 08-04-03 21:02

Hej emil..
De 4 jeg kender der har en sfx, deres tager også først ved efter et stykke tid.. En af dem har fået undersøgt det og det er helt normalt...