/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
katalog over CD/DVD
Fra : Kortoververden
Vist : 426 gange
100 point
Dato : 30-03-09 12:04

Jeg efterlyser et program til at holde styr på CD/DVD, gerne med mulighed for at hente oplysninger online, og gerne et program der ikke koster noget.

Er der nogle kvalificerede bud?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 30-03-09 12:26

noget ala dette

http://twonkymedia.com/learn.html
twonkymedia.com

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-03-09 12:29

Nej, det er ikke så meget en oversigt over mediefieler på min computer jeg har brug for, men en database hvor jeg kan indtaste hvilke CD'er og DVD'er jeg har stående på min hylde

Kommentar
Fra : peanutpige

Dato : 30-03-09 12:34

Sådan en har jeg. DEn er lavet i Exsel.Vil du høre mere derom

Kommentar
Fra : peanutpige

Dato : 30-03-09 12:35

Naturligvis EXCEL
Hermed er fejlen rettet

Kommentar
Fra : Teil