/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Fedtfattige opskrifter
Fra : Hefru
Vist : 491 gange
100 point
Dato : 29-03-09 21:48

Hejsa alle jer kloge hoveder

Er der nogen af jer der ligger inde med nogle super gode fedtfattige opskrifter?

Jeg tænker hovedsageligt på forretter, hovedretter og desserter, men andre gode opskrifter har også interesse såsom f.eks morgenmads-smoothies, brød osv.

På forhånd tak

Helle

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 29-03-09 21:56

Hej

Jeg bruger mange af Hjerteforeningens opskrifter, som er supergode
http://www.hjerteforeningen.dk/sw40456.asp

Der er også denne side, som jeg har gemt under foretrukne
http://www.lidtfedt.dk/opskrift.php

Velbekomme

Kommentar
Fra : Mads07

Dato : 29-03-09 21:58

Jeg ved ikke om det er noget, men jeg kender en bog, som hedder "Suveræne salater", der er en masse superlækre salater i. med hensyn til smoothies kan du jo prøve den her side
www.mange-gode-opskrifter.dk/smoothies.html

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 30-03-09 05:42
Kommentar
Fra : tjasse