/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
GPS fra Invion
Fra : Hausbaer
Vist : 415 gange
100 point
Dato : 25-03-09 13:30

Hejsa

Jeg vil høre om der er nogen som har haft held med at finde et program til at tilføje punkter (GPS-koordinater) til de kort som ligger på SD kortet.

Selve "stifinderen" er destinator, men jeg syndes ikke rigtigt jeg kan finde noget ved google det. Så nu håber jeg på der sidder nogle kloge hoveder derude som kan hjælpe.

Læste et sted at man faktisk godt kan få en anden stifinder til at virke på den GPS men det er jeg ikke helt sikker på.

Hilsen
Henrik

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 25-03-09 13:36

Hej

Nu tror jeg faktisk jeg fandt noget..

http://www.poiedit.com/index.htm

Nogen der kender dette program??