/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ny Nokia telefon - men hvilken
Fra : Bittersnaps
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 24-03-09 12:06

Jeg er på jagt efter en ny telefon, da min nuværende Nokia 6085 er begyndt at opføre sig mærkeligt.

Jeg vil helst have en Nokia, for det er jeg vant til.
Jeg vil umiddelbart helst have en klaptelefon, for jeg går med telefonen i bukselommen, så skærmen skal være beskyttet. Jeg har kigget lidt på 6555 og N76 som muligheder - kender nogen dem?
Den skal være solid.
Den skal være så flad som muligt (som det nu er muligt med en klap).
Jeg bruger Bluetooth og Java (til Opera Mini) en hel del - men det har alle telefoner vel.
Det vil være fint, hvis den er god til at afspille musik og film - men det er ikke vigtigt.
Kamera bruger jeg sjældent, og kalender aldrig.
3G er ikke vigtigt - GPRS fungerer fint til det, jeg surfer med Opera Mini.
Og jeg er ikke særlig tændt på en touch-telefon - jeg vil helst have et tastatur.

Hvad skal jeg købe?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-03-09 12:13

Citat
Hvad skal jeg købe?

Dumt spørgsmål.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 24-03-09 12:15

Hej jeg kan godt forstå, du gerne vil have en Nokia igen, det er også min favorit

På Nokias side kan du sammenligne op til 4 modeller, måske kan det hjælpe dig lidt i dit valg
http://www.nokia.dk/A4670001

Kommentar
Fra : Bittersnaps

Dato : 24-03-09 16:44

Jeg har skam søgt rundt på Nokias hjemmeside, og i et par fysiske butikker. Men jeg kunne bare godt tænke mig at høre nogle personlige erfaringer - beklager, hvis det ikke fremstod klart.

Kommentar
Fra : Bittersnaps

Dato : 24-03-09 16:49

#Teil: Det var da virkelig et godt og konstruktiv svar - du har gjort verden til et bedre sted med dine vise ord. Men jeg tror lige, jeg venter og ser, om der kommer et endnu bedre, før jeg tildeler dig point for det...

Kommentar
Fra : Bittersnaps

Dato : 29-03-09 13:14

Der kommer åbenbart ikke noget egentligt svar, så jeg annulerer spørgsmålet...

Annuller spørgsmålet
Fra : Bittersnaps

Dato : 29-03-09 13:15

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål