/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
RAM Sokler
Fra : swarn
Vist : 507 gange
200 point
Dato : 22-03-09 16:25

Hvor køber man de billigeste RAM klodser til PC.

1 GB DDR-SDRAM PC3200

Helst i København/Hvidovre

Hilsen Hans/Hvidovre

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 210 point
Dato : 22-03-09 16:39

Der er jo ikke let at vide da priserne jo svinger hele tiden, men hvis du køber på nettet er der titi penge at spare. Fx. her

http://www.pricerunner.dk/spi/38-589072047/RAM-product-info

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-03-09 16:40

Prøv foreksempel på Edbpriser, her et eksempel med DDR-SDRAM og 1GB hukommelse min., prisen vises også som pris pr. MB RAM så det er nemt at sammenligne: http://www.edbpriser.dk/Products/Showsubcategory.asp?ID=37

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-03-09 16:42
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-03-09 17:28

Rammene kan købes mange steder, men jeg har handlet med Getmore og Midtdata, og kan kun sige godt om dem. Og de par kroner betyder vel ikke så meget hvis man ved at det er gode firmaet man handler med.

Der er en fordel ved at købe dem på internettet. Der er de billigere.

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 21-06-09 11:00

Tak for svaret Fijala.