/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
spørmål ang yamaha fzr 1000
Fra : olhund
Vist : 411 gange
50 point
Dato : 21-03-09 21:49

hej
jeg er bliv tilbudt en yamaha fzr 1000 årg 1987 den har kørt 52800 km i byt for min suzuki gsx 600F fra 93 den har kørt 53000 km.Jeg har hørt fra nogle at de fzr 1000 har vræl med gera-kassen men komme det ikke andet på hvordan de er bliv passe og det og det er andet man skal holde øje og vide om de yamaha fzr 1000 det skal sig at det er den først yamaha jeg haft vis jeg bytte jeg har haft handa og ninja og suzuki.Håber at det nogle som kan giv mig nogle gode svar

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 21-03-09 22:03

Ellers kan du da bare købe sådanne en her, den er ret fed

http://www.youtube.com/watch?v=DDWqJe1dCgY&feature=related

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 21-03-09 22:16

Eller hvad med denne der er meget miljøvenlig - formentlig kun lidt metan udledning
http://www.youtube.com/watch?v=FzRbCgp-RmM&feature=related

Kommentar
Fra : olhund

Dato : 21-03-09 22:18

hej line99
Ja undskyl havd har det med en motorcykel og gør og det har da slet ikke nåde med den model og gør som jeg spurt om vel

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 21-03-09 22:38

olhund undskyld det skal du ikke tage dig af jeg kom bare til at drille lidt

men der er vist ikke mange motorcykel folk herinde så det er ikke sikkert at du får noget svar, men det håber jeg da for dig