/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
At øge kapaciteten på D drevet
Fra : 1249
Vist : 592 gange
500 point
Dato : 19-03-09 18:18

Min computer som er forsynet med Windovs XP og de vanlige C og D drev - mit C drev er snart overfyldt, idet den havde en kapacitet på 33 GB og i dag resterer der 1.28 GB - D drevet havde 78,5 GB og der resterer 77,8 GB. Nogle af disse ledige GB savnes i dag på C drevet som det kan ses. Er det muligt at flytte nogle af disse ubrugte GB fra D drevet til C drevet ? og er den en eller anden af
KAN DU brugerne der vil fortælle mig hvordan jeg udfører denne operation - meget gerne trin for trin. Sædvanligvis er det aldrig formålsløst at rette henvendelse her til dette forum.

Hilsen til alle

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 510 point
Dato : 19-03-09 18:27

Kig med her, hvor der netop skal laves det du vil.

http://www.kandu.dk/spg133795.aspx

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 19-03-09 20:54

en anden måde er at RYDDE OP
R WIPE & CLEAN

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 19-03-09 20:56

wow _-DET GIK langsomt, kom bare til at klikke på en ??? KNAP

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 19-03-09 20:57
Godkendelse af svar
Fra : 1249

Dato : 19-03-09 21:55

Tak for svaret Eyvind. Hej og tak - jeg går i tænkeboks, kan jeg se efter at have læst muglighederne.
hilsen 1249

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-09 22:21

Du er velkommen til at dukke op her i dit eget spørgsmål hvis du vil spørge om noget.

Ændring af partitioner er ikke altid bare lige.