/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
kåber og intrumentering
Fra : olhund
Vist : 405 gange
23 point
Dato : 16-03-09 12:01

jeg er den lykke eje af en suzuki gsx 600F fra 93,som jeg godt kunne tænke mig og lave ligt om på hvad kåbe og intrumentering ang.Jeg ved at jeg ikke kan brug dele fra gsx-r men hvad med de ligt ny model 600 F kan de mon brugs jeg vile gerne have 2 rund forlygter i sted for den firkant model forlygter som en 93 har og så ville jeg gerne have hvide intrumentering i sted for de sort er der nogle som kan hjælp mig med det

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-09 12:29

http://kandu.dk/tip19329.aspx kig her. Der er et nyt forum hvor de nok er mere specialister end her (med mindre du kan få "vores" rocker-president Dova til lige at kigge ind med et godt råd).