/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Garmin Nüvi 200
Fra : SnifFlap
Vist : 1754 gange
100 point
Dato : 14-03-09 00:05

Har fået mig en Garmin Nüvi 200 .
Vil gerne ændre stemmen på den i stedet for den der std. kvinde stemme.
hvordan gør man det?

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 14-03-09 00:21

du kan i web updater finden en ny stemme kik på garmin eller ting til dem og de hjælper dig

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-03-09 00:30

Du kan ikke på selve GPS'en ændre stemmen. Vi har selv Garmin og har forsøgt på det, men man kunne da vi installerede den første gang. Men ikke siden.

Kommentar
Fra : SnifFlap

Dato : 14-03-09 00:38

hvordan ændre man stemmen så

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-03-09 01:04

Da du startede den op kunne du ændre stemmen, men ikke nu. Du må finde dig i den stemme der er nu eller kontakte Garmin for at høre om der er en opdatering der kan gøre det.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 14-03-09 11:43

Hvis du kunne vælge mellem mands og kvinde stemme, dengang du startede første gang, så kan du også nu, du kan nulstille din nuvi 200 og begynde forfra, på side 9 står der hvordan du nulstiller: http://www8.garmin.com/manuals/1512_SetupandGo!.pdf har du ikke selv en dansk manual ? Selv bruger jeg TomTom og der er det meget let at ændre indstillinger uden at nulstille den først

Kommentar
Fra : SnifFlap

Dato : 14-03-09 22:40

ja men der ligger intet med mand eller kvinde stemme under indstillinger.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-03-09 23:05

Nej det gør der ikke, vi har selv Garmin og jeg har forsøgt mange gange at ændre stemmen. Det kan ikke lade sig gøre. Ikke uden at starte helt forfra. Og det er lidt svært nu.

Godkendelse af svar
Fra : SnifFlap

Dato : 31-03-09 18:03

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-04-09 00:52

Selv tak, fik du ændret stemmen