/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Hvor købes et "Til Salg" skilt
Fra : fk2001
Vist : 1833 gange
100 point
Dato : 13-03-09 10:07

Det er måske ikke lige den rigtige rubrik, men vi har besluttet os for at sælge huset (selv) og skal derfor bruge et Til Salg skilt til at sætte i forhaven.

Jeg har tænkt på et standard skilt hvor der står Til Salg, hvortil man kan tilføje sit tlf. nr. eller lignende.

Jeg har købt sådanne skilte i flere andre lande hvor jeg har boet. De sælges nærmest af ethvert bygge- eller supermarked, så jeg forventede selvfølgelig at kunne finde dette i Danmark også. Men nej, jeg kan utroligt nok ikke finde et sådant skilt, hverken online eller i de nærmeste forretninger.

Hvor kan man købe sådan et skilt?

Accepteret svar
Fra : elli58

Modtaget 110 point
Dato : 13-03-09 10:09

hvorfor ikke selv fremstille det på pc'eren og få det lameneret - dette kan også gøres i A3 størrelse

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-03-09 10:09
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-03-09 10:10

de gule sider

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 13-03-09 10:15
Kommentar
Fra : fk2001

Dato : 13-03-09 10:53

Bemærk lige at jeg skrev STANDARD skilt, ikke noget der skal speciel fremstilles til mange hundrede kroner for et enkelt skilt.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 13-03-09 11:29

GRATIS TILSALG SKILT

Her kan du ganske gratis hente et tilsalg skilt, der er butikker i Kbh. Århus og Odense.

Du kan også få det leveret pris 195,00
http://www.boligtilbolig.dk/Kundeservice/Produkter/Til-Salg-skilt-til-kr--195--

Du kan jo evt male det over, som ikke skal stå på dit skilt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-03-09 11:40

og hvad er så et STANDARD skilt ?

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 13-03-09 12:56

[CODE][og hvad er så et STANDARD skilt ?
/CODE]

Det er jo nok et skilt, hvor der bare står "Til Salg", tror du ikke?

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 13-03-09 12:57

Citat
og hvad er så et STANDARD skilt ?

mon ikke det er et GRATIS skilt ???

hvad med at fatte malerkosten og så selv male et stykke krydsfiner nede fra den lokale
tømmerhandel - de har altid nogle stumper som alligevel skal smides ud.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-03-09 13:11

ja, hvor svært kan det være.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-03-09 13:16

Citat
Uddannelser:
Elektroniktekniker
Elektriker
Interesser:
Gør-det-selv arbejde i hjemmet.
Computer
Økonomi

gør det selv ? ? ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-03-09 13:16

Citat
- Ubesvarede 1
- Besvarede 11
- Annullerede 6
- Slettede 1
Ialt 19

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 13-03-09 19:35

snup naboens til salg skilt der er masser af dem

Godkendelse af svar
Fra : fk2001

Dato : 18-03-09 08:07

Udmærket alternativ