/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Salg af PGO HOT 50
Fra : thyfoon
Vist : 669 gange
185 point
Dato : 12-03-09 21:27

PGO Hot 50 (30 KM.) kun Kørt. 500 km. (læg mærke til det lave km tal.)
Er den mest solgte model i vores lille dronningerige. Hvis din scooter er et trofast transportmiddel, den holder i længden. Der kører flere Hot 50 rundt, som har rundet de 100.000 kilometer. Som ekstra bonus leveres de i 2-farvede nu med 12" alufælge, Wave Disc Brakes, samt kraftigere forgaffel og bremse. Som ny koster den (10.995). fordi det er en 2 farvet model som ekstra udstyr er der også tag boks og skivebremse med samt styrt hjelm. samlet ny pris 12,500 købt i sommeren 2008 der er stadig garantien.24 måneders garantien.
kun Kørt. 500 km. (læg mærke til det lave km tal.)
Pris 9000 Kr. for det hele, der er selvfølig papir på knallerten. Ved køb skal den omregistreres
Kontakt. mig på en PB så sender jeg lidt mere på den eller er der spørgsmål eller ander ting så bare skriv.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 12-03-09 21:29
Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 13-03-09 20:28

Hov undskyld - Jeg troede jeg var inde på Kandu.dk, men jeg er vist kommet til at gå ind på den blå avis istedet..

[klovn]