/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Afgift på gul plade biler
Fra : gwh
Vist : 481 gange
100 point
Dato : 08-03-09 14:32

Hej jeg er rigtig ked af det, for i 2007 købte jeg en Nisan Patrol RD28T Disel registreret første gang 1996 for 82.000 kr. Da jeg købte den til min gamle far var han frisk, men nu går det meget med af bakke og han køre meget sjælent mere. Men hvordan skal jeg nogesinde komme af med den bil igen, for efter den fremtidsudsigt vi nu har i vente "den nye afgift", så er der vel slet ingen købere til alle disse biler biler mere ??? Foruden at jeg mister alle mine sparepenge, (haved da håbet at få lidt igen ) hvor pokker gør vi så af bilerne, hvis ingen vil købe dem ???
mvh. gwh.

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 60 point
Dato : 08-03-09 14:44

Nu skal man jo ikke tage sorgerne på forskud, og er det en trøst, så er der mange andre der er i din situation.
Og det kan vi så takke den siddende regering for, så det vækker nok til eftertanke på, hvor krydset skal sættes næste gang. Men det er jo ikke vedtaget endnu, og når det kommer så langt går det sjældent så galt.
Du kan trøste dig med at du ikke også har investeret i dårlige bankaktier, der er vist nogle der har brændt næsen noget mere.
Nu kommer solen på himlen, og hvis du så vil have solgt bilen, så må du starte med at sætte den til salg, og der er mange sider på nettet hvor det lader sig gøre, - eller måske har du lyst til at give begge dine biler i bytte på e`n, -måske nyere.
Tiden læger alle sår, - du skal se det gælder også for dig.

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 08-03-09 15:04

Hej stilkene Tak for dine trøstene ord, så kom også frem i Roskilde, Ang. Bankaktier så røg der lige 12.OOO kr af i svinget til Roskilde bank, så selvom beløbet ikke var så stort, så fik jeg skam også prøvet det Men det går mig nu stadig på med den bil .
Mvh. gwh

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 08-03-09 16:45

Ja er "sjov" måde at have skattestop på.

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 17-03-09 23:27

Det bliver heldigvis ikke til noget så ,stilkene, du havde helt ret
Citat
Man skal ikke tage sorgerne på forskud
Hold da op, hvor den meddelse om, at det ikke bliver til noget med den høje afgift lettede.
mvh. gwh.

Godkendelse af svar
Fra : gwh

Dato : 22-03-09 04:32

Tak for svaret stilkene.
Mvh. gwh.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 22-03-09 07:24

Det var så lidt