/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Smag og Behag
Fra : kirstenRap
Vist : 821 gange
100 point
Dato : 03-03-09 15:37

Hej allesammen
Der skulle vel ikke være nogen af jer der ligger inde med 2 nr.af Smag og Behag ? Det drejer sig om nr.5 &6 fra 1999 de er desværre blevet væk for mig. Eller nogen der ved hvor jeg kan få fat i dem.

Håber på hjælp
Kirsten

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-09 15:45

Der er næppe nogen her der ligger inde med dem, og hvis de gør er det nok fordi de vil beholde dem.....

En mulighed er diverse "marskandiser boghandlere" - men den slags findes ikke online - der skal du rundt i butikkerne selv....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-03-09 15:54

Der er mulighed for at du kan købe dem her

http://www.smag-behag.dk/index.asp?site=Magazine/showCoverList.asp

pøj pøj

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 03-03-09 15:56

Hej prøv at kontakte udgivererne af "Smag & Behag" her, mon ikke du kan få hjælp der

Administration
Abildgårdsparken 5, 3460 Birkerød
Tlf: 33 97 43 43, Fax: 33 11 17 62
e-mail: kontor@smag-behag.dk
Homepage: www.smag-behag.dk
Åbent: Mandag-Torsdag 9-14 , Fredag 9-12

Lone Viebke, lone@smag-behag.dk
Jane Kjølbye, jk@smag-behag.dk
Søren Lang, slang@smag-behag.dk
http://www.smag-behag.dk/index.asp?site=contact.asp

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 03-03-09 20:20

Eller prøv at låne det på biblioteket, de har det og du kan bestille det og få det leveret til dit eget lokale bibliotek