/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Bøger om Rottweiler
Fra : majbritt05
Vist : 1537 gange
100 point
Dato : 01-04-03 18:01

Jeg har ledt forgæves efter en lidt ældre bog:

Rottweiler; skrevet af Hans E. Bresson

Er der nogen, som ved hvor jeg kan købe denne bog?
Bogen er fra først i 70'erne og havde tidligere ISBN: 87-11-03705-9

Og findes der nyere bøger om hunderacen Rottweiler, helst danske bøger. Den nyeste jeg selv har kunne finde er Aage Christensen: Rottweiler; fra omkring 1990

Jeg har prøvet på www.saxo.com og www.kelkoo.dk

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-04-03 18:09

Prøv at se på disse sider (links nedenfor). Hvad angår bøger vil jeg anbefale Aschehougs Hundebøger.

http://home20.inet.tele.dk/olhomrottweilere/

http://home1.stofanet.dk/clausn/linksny.htm

Mvh
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-04-03 18:14
Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 110 point
Dato : 01-04-03 19:33

Jeg vil anbefale dig at ringe rundt og forhøre dig hos bogantikvariaterne.
Begynd med det, der ligger nærmest din bopæl, og arbejd dig udad.
Det skulle være mærkeligt, om du ikke kunne få fat i bogen på den måde.
Og ligger det antikvariat, der har den, for langt væk, kan du få bogen tilsendt.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-04-03 19:34

Med hensyn til nyere bøger har jeg intet at tilføje til CLAN´s forslag.

Godkendelse af svar
Fra : majbritt05

Dato : 08-04-03 08:51

Tak for svaret Rellom, jeg fandt bogen på et antikvariat og venter nu på, at den kommer med posten. Jeg havde aldrig tænkt på et antikvariat. Men tak igen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-04-03 10:19

Selv tak, Majbritt.
Man kan finde meget på nettet - men
det kan ikke helt erstatte den
"gammeldaws facon".