/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
billig fliselægger.
Fra : madridabel
Vist : 1727 gange
200 point
Dato : 26-02-09 18:28

Jeg søger en der er billig og med erfaring til at lægge ca 30 m2 indkørsel og 130 m2 udover det med erfaring. Er der nogle der kender et godt bud.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-02-09 18:35

Hej.
Prøv at se det her.
www.henttilbud.dk
Der kan du få gratis tilbud på hvad det kommer til at koste.
Det er en rettesnor så du ved en ca. pris.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 26-02-09 19:38

Prøv at se her
Villahjælpen er en gratis service fra idenyt, hvor du kan indhente tilbud fra dine lokale håndværkere.Klik på "Opret gratis forespørgsel" og bliv kontaktet af de lokale håndværkere, der vil give et tilbud på din opgave.

http://www.vh.idenyt.net/default.asp

Accepteret svar
Fra : BarkeBillen

Modtaget 200 point
Dato : 26-02-09 20:05

det varer aldrig for at gøre det,hvor er du fra i landet. en hund i timen. er fra ålborg.

Kommentar
Fra : madridabel

Dato : 26-02-09 20:25

Barkebillen det lyder fornuftigt. Hvad erfaring har du med det, og jeg er fra gistrup.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 26-02-09 21:57

Barkebillen

jeg har en stor terrasse der er ved at skride i svingene.

Godkendelse af svar
Fra : madridabel

Dato : 27-02-09 01:59

Tak for svaret BarkeBillen. Du kan skrive til mig på madridabel@ofir.dk

Kommentar
Fra : madridabel

Dato : 27-02-09 12:05

Det lyder fint kontakt mig på mail madridabel@ofir.dk