/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
CDI boks
Fra : w-coast
Vist : 899 gange
50 point
Dato : 18-02-09 19:08

Nogle der ved om der andre cdi bokse der passer til en kymco zx fever,forhar fundet den der passer til rigtigt,men syns bare den er dyr til 1100kr...eller nogle der ved hvor man kan få den billigere???

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 18-02-09 20:23

1100 lyder dyrt. Er den lavet af guld og diamanter ?
500kroner lyder mere rigtigt.

Skal den være ubegrænset ?

Kommentar
Fra : w-coast

Dato : 18-02-09 23:04

nej,men det ska jo være en der passer til den,ellers er det jo ligemeget og den har jeg kun ku finde til godt og vel 1100kr..

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 19-02-09 01:00

ubegrænset betyder bare at den ikke begrænser hvor mange omdrejninger/min motoren kører med.
Begrænset CDI'er findes på 30 og 45 km/t scootere og er dem der sidder på når de sælges i danmark. Man kan så købe en ubegrænset CDI hvis man vil have den til at kører som den oprindeligt er designet til, altså hurtigere.

Hvis man du vil købe en begrænset CDI så sælger de dem vel de samme steder som sælger kymco scootere.

Prøv og find en forhandler her og sprøg om de kan skaffe den osv: http://www.waypoint.dk/sw1349.asp

Jeg skulle til at skrive du kunne prøve www.sgnc.dk http://www.scooterparts.dk/group.asp?group=19395 men det er når der du har de 1100kroner fra.