/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
trådløst internet?
Fra : Donholme
Vist : 427 gange
300 point
Dato : 15-02-09 15:30

Hej

Jeg har en bredbåndsforbindelse fra TDC med TDC-TV over internettet...

Nu har jeg så købt mig en Wii konsol og vil gerne på nettet med den også...

Jeg vil gerne kunne tilslutte wii'en trådløst, da den står i min stue og mit modem står i kælderen og det ville være alt for omstændigt med et kabel...

Kan jeg tilslutte en trådløs router til mit TDC modem, og så både beholde min stationære forbindelse til pc'en og få trådløst internet til Wii'en??

Kenneth

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 15-02-09 16:14

Det kan du sagtens!

Har selv Yousee (TDC Webspeed) og det fungerer fint, jeg har dækning bådei køkken, soveværelse og på lok....!

Husk at routeren skal stå/hænge i stuen , og ikke i kælderen, for bedste signal!

/Torben