/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Stærekasser / Foto kontrol
Fra : gwh
Vist : 793 gange
100 point
Dato : 14-02-09 19:10

Hej Virker de såkaldte stærrekasser i mørke, vi har fornyligt fået 3 stk. i Roskilde. Kom til at tænke på det her til aften ,da jeg kørte fobi en sådan, selvfølgelig med tilladte hastighed.
mvh. gwh.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 14-02-09 19:18

Kamera bilerne virker i mørke så hvorfor skulle stærekasserne ikke gøre det.

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 110 point
Dato : 14-02-09 19:20

Ja det kan du stole på, de er jo fungerende med et blitzlys.

Om natten bruger de da som regel infrarød blitz. Og det Plejer at blive ret gode billeder

Du kan søge Google "fotofælder i mørke", og du får indsigt i dette.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 14-02-09 19:20

Selvfølgelig virker de også i mørke - det lader til, at det kun er ved kraftigt snevejr at bilederne kan blive ubrugelige.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-02-09 19:31

Ja de virker i mørke, men de virker ikke endnu, de skal først indstilles og vi får nok besked når de begynder at virke.

Godkendelse af svar
Fra : gwh

Dato : 14-02-09 20:16

Tak for svaret stilkene.
Der var mange gode indslag, at læse om.
Mvh. gwh

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 14-02-09 20:22

Google er god!

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 14-02-09 21:07

Bitter, men personlig, erfaring siger at billederne også kan tages i kraftigt snevejr