/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Begrænsning af kobling på Aprilia Rally ~
Fra : chaoz
Vist : 1086 gange
50 point
Dato : 30-03-03 22:53

Jeg vile lige høre om der er nogen der ved om der sidder en skive eller anden form for begrænsning i slyng koblingen, hvis ja ...hvordan kommer men til den og hvad værktøj skal man bruge (Har IKKE luftnøgle, så andre alternativer ville være godt)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-03-03 23:01

Angående tuning så prøv at kigge på denne side http://www.scooter-tuning.dk/

Kommentar
Fra : chaoz

Dato : 31-03-03 10:11

det er jo kun generel tuning.. jeg ved at begrænsningen i koblingen ikke er den mest brugte, men jeg skal bare vide om der sidder en inden jeg åbner den

Kommentar
Fra : Michaellehto

Dato : 31-03-03 18:38

Der sidder en begrænsning i kolingen og den er svær at komme til hvis ikke du har tryk-luft.

p.s har du fjernet skiven i varioen???

Kommentar
Fra : chaoz

Dato : 31-03-03 23:41

ja.... jeg har osse haft.. koblingshuset af... har dog ikke haft skilt det af fordi det så ud til at fjedderen gik helt sammen... hvor sidder skiven så henne!?

Kommentar
Fra : chaoz

Dato : 01-04-03 10:58

Michaellehto. svarer du på mit spørgsmål?!

Kommentar
Fra : chaoz

Dato : 01-04-03 10:58

Michaellehto. svarer du på mit spørgsmål?!

Kommentar
Fra : Michaellehto

Dato : 01-04-03 16:41

Den sidder i forlængelse af fjedderen. Du kan også hører det rasler når du ryster koblinghuset. Håber det var svar nok ellers skriv lige igen.

Hilsen michael

Kommentar
Fra : Michaellehto

Dato : 01-04-03 16:41

Den sidder i forlængelse af fjedderen. Du kan også hører det rasler når du ryster koblinghuset. Håber det var svar nok ellers skriv lige igen.

Hilsen michael

Kommentar
Fra : chaoz

Dato : 01-04-03 16:46

se lige denne url, men skal ikke skifte nogle bøsninger eller fjederen

Accepteret svar
Fra : Michaellehto

Modtaget 50 point
Dato : 01-04-03 18:51

hvliken url?? Der sidder en ring i koblingenhuset der skal væk!!!

hilsen michael

Kommentar
Fra : chaoz

Dato : 01-04-03 21:21

det er bare fordi der er en fra experten.dk der siger at bøsningerne skal skiftes, og fjederen siger han også der skal ny af .... men den tror jeg sq ikke lige helt på.....for alle de andre jeg har snakket med... siger det samme som dig...
Har du selv en Rally!? eller hvor ved du det fra ?

Godkendelse af svar
Fra : chaoz

Dato : 01-04-03 21:23

Tak for svaret Michaellehto. hvis du lige gidder at kigge herind en gang imellem og ser om jeg har skrevet noget ... er det sq nice...
men thx & keep up te good work :)

Kommentar
Fra : Michaellehto

Dato : 02-04-03 11:29

Ja jeg har selv en rally, men tak for point.

hilsen michael

Kommentar
Fra : Michaellehto

Dato : 02-04-03 11:29

Ja jeg har selv en rally, men tak for point.

hilsen michael

Kommentar
Fra : chaoz

Dato : 02-04-03 12:01

med du ...jar selv pillet den ud.... jeg har en ul du skal prøve at læse
kommenter det .lige her på forumet!! tark
http://www.eksperten.dk/spm/335844