/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
campinghaver
Fra : lululuna
Vist : 2504 gange
40 point
Dato : 13-02-09 09:17

jeg kunne godt tænke mig en campinghave.men havd jeg kan se er der kun en på sjælland ved roskilde,er der nogen der ved og der er nogle i jylland
http://www.gundested-camping.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-02-09 09:43

Hvad mener du med campinghaver??

Jeg har været inde på dit link og se, men hvad specielt er der ved den plads??

Mener du at det er fordi der er hække rundt om standpladerne?? Eller er det back to nature du søger??

Kender du www.dcu.dk der kan du oppe i toppe bruge - mellem campister - og derefter gå ud til venstre og bruge søgefeltet, der har der været mange spørgsmål vedr. back to nature, og også finde mange oplevelser

Velkommen til kandu Jeg kan se du her helt ny her på siden.... og kan også se at du tidligre har haft et spørgsmål, som er besvaret.... husk, hvis du får et svar du kan bruge, at lukke det... det gør du ved at trykke på accepter under den besvarelse du kunne bruge

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 13-02-09 09:45

Hej - jeg kan se der er campinghaver i Århus
Citat
Campinghaverne er etableret som små selvstændige haver på ca. 200 m2 omkrandset af hæk i ca. 2-2½ meters højde for herigennem at kunne yde den største grad af ugenerthed under Deres ophold.

På hver grund er indlagt vand samt el.

se mere her http://www.campinghaverne.dk/om-pladsen/

Kommentar
Fra : GramPro

Dato : 12-05-09 03:15

Til HelleBirgitte::: Det er da en fed campingplads du har laget et link til, den vil jeg helt sikkert prøve her i sommer. Jeg har lovet mig selv, at jeg skal holde med, at ryge, og der var det et godt tidspunkt, at tage ud og opleve noget nyt. Så tankerne kommer lidt fra tobakken. Smil Tak

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 12-05-09 08:25

Hej GramPro

Det var da dejligt, du kan bruge linket

Pøj pøj med rygestoppet, jeg stoppede for ca 7 mdr siden. Jeg var storryger igennem mange mange år....så det kan altså lade sig gøre

Til lululuna har du været ude og kigge på campinghaven i Århus?