/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
snævert gravearbejde
Fra : Avant85
Vist : 436 gange
60 point
Dato : 30-03-03 21:26

Jeg har fået et gravearbejde, hvor jeg ikke kan komme ind med min store rendegraver. Er der en, som har kendskab til en mini-mini-rendegraver jeg kan købe til en overkommelig pris, så jeg har den til en anden lignende opgave. Den behøver ikke at være pæn at se på, bare den kan klare en lille graveopgave.

På forhånd tak hilsen Avant85

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 30-03-03 21:35

Hej du kan prøve på www.dba.dk det skulle være muligt at du kunne finde en minigraver der.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-03-03 22:15

Alt i alt, så syntes jeg det er lidt voldsomt at købe en gravemaskine til et lille job, hvorfor dog ikke bare leje en? Nå men prøv at kigge på disse to links:
http://home2.inet.tele.dk/garde/Tekster/kim4.html
http://www.purhusnet.dk/hastrupminiudlejning/

Hygge
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-04-03 12:33

Hej
Sidder lige og rydder op i alle mine åbne / udestående svar. Kan se din stadig er åben, derfor disse spørgsmål:
- Var vores/mit svar ikke fyldestgørende?
- Har du bare glemt at acceptere svar/kommentar (til højre for kommentar)?
- Ønsker du stadig dit spørgsmål stående som åben?

God påske...
Søren

Accepteret svar
Fra : Tkjerulf

Modtaget 60 point
Dato : 13-05-03 12:24

Hejsa,
I stedet for randegraver, kan du jo kontakte mig

Så spænger jeg en rende til dig med brug af dynotex, eller fjerner en bambus eller hvad du nu skal lave. Er naturligvis certificeret til sprængning og har politi tilladelser til indkøb af dynamit...

Den hjemmegående Erhvervsdykker

Godkendelse af svar
Fra : Avant85

Dato : 13-05-03 22:19

Tak for svaret Tkjerulf.