/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
error 80004005
Fra : nips
Vist : 377 gange
50 point
Dato : 12-02-09 01:47

Cannot create video capture filter.

Ovenst. fejlmelding får jeg efter af have installeret et webcam Noname Webcam ZC0301PL.
Jeg har afinstalleret og geninstalleret med samme resultat. Har Windows XP home.

vh.

Kommentar
Fra : nips

Dato : 12-02-09 01:48

Jeg skulle have bedt om en løsning på problemet med error 80004005.

vh

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 12-02-09 04:26

Hvilket webcam har du ?

Kommentar
Fra : nips

Dato : 12-02-09 08:22

OEM Vimicro ZC0301PL PC Webcam med mikrofon og infrarødt . Det benævnes også NONAME ZC0301PL.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-02-09 09:45
Kommentar
Fra : nips

Dato : 12-02-09 11:27

Desværre hjalp det ikke. Det ejendommelige er, at det kun er min stationære pc der driller. Fejlmeldingen kommer når jeg klikker Programmer>Vimicro USB Pc camera>Amcap, - som bruges til at justere billedet. Til gengæld vises det - ukorrigeret - i mit sightspeed program, så jeg kan godt sende en video optagelse. Lyden kommer heller ikke på.

Kommentar
Fra : nips

Dato : 12-02-09 11:38

Nu er der billede på nar jeg klikker på Amcap, men lyden kan jeg ikke få på. Stikket sidder i microfonindgangen, så det burde jo virke. Måske er det en camera fejl???

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-02-09 11:53

Du skal ind i mixer opsætning og vælge optage kilde i Kontrolpanel>Lyde og lydenheder, på fanen Stemme kan du trykke på Lydstyrke under Indspilning af stemme, vælg mikrofon

mvh klaudi

Kommentar
Fra : nips

Dato : 12-02-09 12:18

Er gjort nu, men uden resultat.- beklager.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-02-09 12:38

Sidder stik til mikrofon i det lyserøde(pink) stik?

mvh klaudi

Kommentar
Fra : nips

Dato : 12-02-09 13:15

Jeg tror det er cameraet der har en fejl, for nu har jeg geninstalleret mit gamle Logitec camera, og dets mikrofon virker - og nu virker logitec mikrofonen også på det nye camera, mens dets egen mikrofon ikke virker, så forretningen bytter det. Tak for din hjælp.

mvh lissi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-02-09 13:52

Velbekommen, det kan jo være noget så drilagtigt så'n noget ekstra udstyr

Fint at du kan få det byttet.

mvh klaudi